Přišel jsem domu. Mezi dveřmi svého pokoje jsem odhodil tašku někam do neznáma. Došel jsem ke své posteli a líně se na ní svalil. Sáhl jsem pro notebook. Přihlásil jsem se a otevřel si gmail. Pomalu jsem projížděl každý e-mail co mi přišly.
„Tohle ti změní...život?" Přečetl jsem název a klikl na to. Z ničeho nic na mě vyskočila nějaká stránka. Konkrétně gay seznamka. To se pro zabití nudy hodí. Zaregistroval jsem se a pořádně si přečetl o čem toto celé je.
Je těžké najít svou drahou polovičku, když jste jiní. Tato seznamka vám umožní se seznámit s lidmi co jsou jako vy! :)
„Jiní? Asi myslí orientaci." Začal jsem projíždět různé profily, když v tu mi cinklo upozornění v chatu na tom webu.
Uživatel YourDaddy se s vámi chce seznámit.
Přijmout? Ano ———— Ne
Klikl jsem na ano. Přeci jen. Tohle je nevinná seznamka.
YourDaddy: Ahoj Bby. 😏
BunnyKook: Ahoj? ._.
YourDaddy: Co dělá tak chutné masíčko na tak temném místě, jako je toto? ❤
BunnyKook: Temném místě? Vždyť tohle je normální seznamka.. -,-
YourDaddy: Awwwwieeeeh!
BunnyKook: ....?
YourDaddy: Víš my "jiní" jsme jinak jiní, než si ty myslíš. 😉
YourDaddy: Podívej se na ikonku s lepším popisem. 😌Nevím proč jsem udělal to co mi řekl, ale to co jsem četl mě mrazilo na zádech.
Vítejte vy, kteří jste psychicky narušení nebo máte rádi něco odvážnějšího, či až smrtelně pořádného. :) Tento web má jen málokdo, a proto doufáme, že se tu seznámíte s těmi, co hledáte. ;)
BunnyKook: TO CO..😐
YouDaddy: Vítej na seznamce šílených. 😉
BunnyKook: Tak tady to balím..
BunnyKook: Měj se. 👋YourDaddy: Myslíš si, že tě nechám jen tak odejít? 🙃
BunnyKook: Nemůžeš mi nijak zabránit. :))))
Pohodlněji jsem se uvelebil na posteli a podíval se na jeho profil. Nebylo tam nic. Jen věk a nick.
YourDaddy: Nic si se o mě nedozvěděl co? 🙃
Zarazil jsem se. Jak ví, že jsem se koukal na jeho bio?
BunnyKook: Jak to víš?..
BunnyKook: Dozvěděl. Aspoň vím že ti je 20. 😌YourDaddy: A já vím že si Jeon Jungkook. Je ti 17 a bydlíš v Seoulu. Původem z Busanu. Rád tancuješ a zpíváš. To by zatím mohlo stačit. 🙃
Cítil jsem husinu snad po celém svém těle. Podíval jsem se na své bio. Nebylo tam nic z toho, co on o mě ví.
BunnyKook: Jak to víš?..😳
Začal jsem se ho bát. Neměl jsem z toho dobrý pocit.
YourDaddy: Řekl jsem, že tohle je temné místo. ☺️
BunnyKook: N-nahlásím tě!..
YourDaddy: Pokud máš rád své nejbližší, tak to neuděláš. 😉
Dělalo se mi z něj špatně. Hůř než špatně. Bál jsem se ho víc než před chvíli. Potil jsem se a zrychleně dýchal.
YourDaddy: Klid~ Neublížím ti. 🙃
BunnyKook: J-já jsem v klidu..😐
Lhal jsem, ale tohle on už nevidí.
YourDaddy: Vidím, jak se tvá roztomilá tvářička přímo topí v potu. 😏 To jsem tě až tak vyděsil? 🙃
Stuhl jsem. Zavřel jsem v rychlosti notebook a zařazeně jsem čuměl do zdi.
„KURVA!" Zakřičel jsem přes celý svůj pokoj.
Z ničeho nic mi zavibroval mobil. Vyděšeně jsem se na něj podíval a vzal si ho do ruky. Podíval jsem se na display a můj žaludek udělal několik otáček.Neznámé číslo: Ty si si myslel že ti něco takového pomůže? 🙃...
ČTEŠ
Why me HYUNG?
Fanfiction„You're a psychopath Hyung!" „I prefer creative." START 25/10/17. END ##/##/##