////////////

486 76 8
                                    

Probudila mne silná bolest hlavy. Nespokojeně jsem se přetočil na záda. Otevřel jsem oči. Tma? Jak dlouho tady už ležím? Pokusil jsem se podepřít lokty, abych se aspoň trochu zvedl. Povedlo se, ale hlava mne začala bolet o něco víc, než před tím. Jak se to vůbec stalo? Oh ne. Rychle jsem zvedl svůj pohled k otevřeným dveřím. Nezdálo se mi to. „Je to zrůda" pronesl jsem si pro sebe. Opatrně jsem vstal, abych měl lepší výhled. Chtěl jsem vstoupit dovnitř, ale i tam určitě budou kamery. Nemůžu tam jít, ale to co jsem prozatím viděl mi stačí. Na jedné stěně jsou fotografie mě a mých přátel. Jsou tam i různé popisky, ale odtud je nepřečtu. Nevím co je na druhé straně, ale raději to ani vědět nechci. Opatrně jsem zavřel a udělal dva kroky vzad. Můj mobil. Kde je? Rozhlížel jsem se všude možně, až jsem ho našel. Byl pod nějakým stolkem.


Máte 11 nových správ


„Fuck" odemkl jsem mobil a začal číst. Vyděšený jsem tak i tak, takže to je i jedno.



17:03
YourDaddy:
- Líbí se ti dům? Pokud ne, tak ho zařídíme jinak~
- Jungkooku?
- Stalo se něco?


18:20
YourDaddy:
- Hej.. dám ti šok
- Jeone Jungkooku, kde jsi?!
- Neignoruj mě bby (:


19:0o
YourDaddy:
- Tady končí veškerá sranda..
- Já snad dojedu domu, abych si tě našel.
-Mám to udělat?

22:3o
YourDaddy:
- A dost..
- V 5:30 budu doma. Seru na práci. Musím tě naučit způsobům.


Doufal jsem, že se nijak víc nevyděsím, ale on přijede. Nechci to vidět a ani nemůžu. Nenávidím ho. Je to bastard. Bastard, který mi zničil život, třeba když mu odepíšu, tak nepřijede.



BunnyKook:
- Žiju.. stačí?



Co jinýho mu má člověk, co je na pokraji nervového zhroucení napsat?



YourDaddy:
- KDE SI BYL?!



BunnyKook:
- Spal jsem?



YourDaddy:
- Neviděl jsem tě na žádné z kamer.



Takže na chodbě kamery nejsou? Mám aspoň trochu vyhráno.


BunnyKook:
- Spal jsem na chodbě.


YourDaddy:
- Stejně jsem na cestě doma. (:
- Brzo se uvidíme BBy~~



Frustrovaně jsem položil mobil vedle sebe. Opřel jsem se o chladnou zeď, po které jsem sjel pomalu dolu. Nechci. Já sakra nechci!

Why me  HYUNG?Kde žijí příběhy. Začni objevovat