/////

667 82 5
                                    

Na chvíli bylo ticho. Neposlal mi ani správu, ani mi nedal elektrický šok. Ale pořád jsem věděl, že mě sleduje, že je blízko.

„T-tae?" Promluvil jsem do tiché místnosti, ve které bylo chvíli ticho. To ticho přerušilo cinknutí uporoznění.

YourDaddy: Ano Jungkookie? (:

„Můžu vědět jak vypadáš? N-nechci tě nahlásit nebo tak něco, ale rád bych věděl, jestli ti je opravdu 20 a nejsi nějaký starý plešatý děda" Nad tím jsem se mírně uchechtl. Čekal jsem že dostanu elektrický šok, ale nedostal jsem ho.

YourDaddy: No já nevím. Zlobím se za ty oběti.

YourDaddy: Nejsem někdo, kdo si někoho vyhlídne jen pro zábavu..

„Wauu.. sorry nevěděl jsem že i zrůda má city." Řekl jsem si pro sebe, ale stejně jsem dostal slabší šok.
„Já nic neřekl!" Nafoukl jsem tváře a hladil si zraněnou ruku.

YourDaddy: Nejsem zrůda..

„Tak proč se tedy neukážeš?" Podíval jsem se z okna na nebe. Bylo to tak uklidňující, že mě přešla i bolest ruky.

YourDaddy: Tak hele ty štěně. Nebudu skákat jak ty pískneš, to tady budeš dělat ty a taky. Ano mám city. ALE! Ty si se mi prostě zalíbil na první pohled, takže to musíš akceptovat.. nerad bych ti dokola dával ty šoky.

Nad tím jsem jen zaraženě seděl a sledoval display. Jak že budu poslouchat jenom já? Napadlo mě si zahrát tedy na poslušné štěně, abych dostal to co chci.

„Daddyyy~prosííím." Nafoukl jsem tvářičky a koukal se pořád na display. Cítil jsem se tak divně, vždyť toho psychopata vůbec neznám.

YourDaddy: Nehraj si semnou..

„Daddyyyy.. co je na tom že chci vidět toho co do mě bude brzo přirážet a já budu slastně prosit o víc?" V obličeji jsem musel být rudý, jak rajče. Nevím, kde se to ve mě najednou bere. To vážně stojím o tu jeho podělanou fotku?
„A není divný že já mluvím a ty píšeš?" Nad tím jsem se jen usmál a čekal odpověď, ale ta nepřicházela víc, jak deset minut.

BunnyKook: Omlouvám se. Nechtěl jsem se tak chovat.. klidně mi dej šok.

YourDaddy: O to tu nejde..

BunnyKook: Tak o co?

YourDaddy: za 1) způsobil si mi nemalý problém (: a za to si fotku zasloužíš a za 2) umíš být hodný jen když něco chceš!

BunnyKook: Takžee.. šok?

YourDaddy: Ne

YourDaddy sent a photo

„JAK DO PRDELE NĚCO TAK NÁDHERNÉHO MŮŽE BÝT TAKOVÝ PSYCHOPAT?!" Já to řekl na hlas co? Za nedlouho mi rukou projel šok

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„JAK DO PRDELE NĚCO TAK NÁDHERNÉHO MŮŽE BÝT TAKOVÝ PSYCHOPAT?!" Já to řekl na hlas co? Za nedlouho mi rukou projel šok. Sykl jsem bolestí, protože tenhle byl větší než ty předchozí.

YourDaddy: Hádám že by si ty rty rád ochutnal (:

BunnyKook: C-co? Ani náhodou.

YourDaddy: Já tě slyšel..

BunnyKook: Tak nevypadáš zle, ale pusu bych ti nedal.

Lhal jsem. Nejraději bych ho ulíbal k smrti, ale nemůžu to dát najevo. Být to normální kluk, tak klidně, ale on je narušený...

Why me  HYUNG?Kde žijí příběhy. Začni objevovat