//////

749 83 9
                                    

Teahyung mi už neodepsal. Asi šel do práce. Tedy jestli nějakou vůbec má, pochybuji že někdo jako je on má práci. Podíval jsem se na hodiny co ukazovali desátou večer.

Měl bych jít spát. Řekl jsem si pro sebe a zvedl se ze země. Ještě jsem šel do koupelny, kde jsem si udělal hygienu a šel do sprchy. Je zajímavé, jak moc se člověk se strachem potí. Nad tím jsem se lehce zasmál a pustil na sebe kapičky vody. Bylo to příjemné do doby, dokud jsem neměl pocit že mě zase sleduje. Snažil jsem se toho pocitu zbavit, ale nešlo to. Vykašlal jsem se na sprchu a šel spát. Zachumlal jsem se do postele a zavřel oči.

Jungkookův sen
(Specíalní část pro Layota49)

„Jimineee! Vrať to tam nebo se Tae naštve!" Křičel jsem na kamaráda co si vzal jeden z Taehyungovo doutníků.

„Tak to se semnou vyspi~" Jiminův pohled se mi ani za nic nelíbil. Byl plný chtíče. Neustále jsem se snažil získat ten doutník. Jsou kubánské a nikdo krom Taeho na ně nesmí sahat.

„Můžu spát jenom s Taem! A vrať ho nebo mě potrestá.." Jimin na to nic neřekl a odstrčil mě. Vytáhl si zapalovač a doutník si zapálil. Bohužel zrovna, když vešel Tae.

„Koo-.. Můj doutník!" Zavrčel Tae a pohledem propaloval Jimina. Věděl jsem, co chce udělat, a tak jsem udělal největší pitomost na světě.

„T-to já m-u ho d-d-al" Vykoktal jsem a Tae svůj rozhněvaný pohled přesunul na mě. Přeměřil si mě pohledem a ušklíbl se.

„Jimine vypadni z našeho domu.. Jungkooku ty jdi k nám do pokoje. Za chvíli tam přijdu." Jimin s arogantním úsměvem prošel okolo Taehyunga. Ještě mu schválně foukne ten kouř do kaichtu. Paráda. Já jsem okolo něj procházel se sklopenou hlavou. To by mě Tae nesměl chytit za boky a přitáhnout si mě k sobě.

„A nebo víš co?" Zavrněl mi do ucha a rukou přejel po mém rozkroku. „Zavři dveře. Vždy jsem tě chtěl omrdat v kanceláři." Ucho mi olízl a silou mě pleskl přes zadek. Pomalu jsem došel zavřít dveře a užíval si pocitu že můžu chodit. Stál jsem ke dveřím čelem, takže jsem si nevšiml Taehyunga, který se na mě stihl nalepit.

„Ty víš že mi na ně nesmíš sahat." Zavrčel, jednou rukou mě držel za bod a druhou mi masíroval zadek. Snažil jsem se zadržet vzdychy, ale nešlo to.

„V-vím" Tae mi silněji ten zadek zmáčkl. Bolelo to. Otočil si mě na sebe a kolenem se vtěsnal mezi mé nohy. Tím se jemně otřel o mého kamaráda a já mu zavzdychal do ucha.

„Proč si kurva tak dokonalý?" Chytil mě pod krkem a přisál se mi na rty. Jeho rty jsou měkké a sladké. Chtěl bych je mít pořád. Tae se mi kolenem namáčklá víc na můj rozkrok. Pořád se o něj otíral a já mu vzdychal do polibku.
Z ničeho nic se odemě odtáhl, nespokojeně jsem zakňučel. Tae se na mě díval navrženým pohledem. Jeho kamarád už byl v pozoru a já se zrovna loučil s mým chozením.

„Na stůl.. a hned!" Křikl po mě, až jsem z toho nadskočil. Poslušně jsem odcupital ke stolu, na který jsem si sedl. Tae šel za mnou a po cestě si sundal triko. Přišel ke mě, chytil to moje a roztrhl ho.

„Proč mi trháš věci?!" Vyštěkl jsem na něj. Odpověděl mi jen kousancem do klíční kosti. Sykl jsem bolestí a snažil se podívat na ten otisk, ale nic jsem neviděl.

„Mám nápad. Vysvlékni si zbytek." Jak řekl, tak jsem udělal. Tae si sedl na kožené křeslo na proti a pozoroval mě a mého kamaráda.
„Začni si honit. Chci otestovat svou výdrž." Nejistě jsem si po něm přejel. Slastně jsem zavzdychal a udělal to ještě párkrát. Taemu se rozšířili vzorničky.
Vzal jsem si svého kamaráda do ruky a pomalu přejížděl na horu a dolu.

„A-Ahh~ Daddy." Skousl jsem si spodní ret a zrychlil tempo. Taehyung nespokojeně zaryl nehty do toho křesla a opřel se. Cítil jsem že už budu, a tak jsem nasadil tempo na max. Mé vzdychy se ozývaly přes celou kancelář.

„Na tohle už seru!" Taehyung vstal a zastavil mojí ruku. Byl jsem tak blízko.

„Hele!" Zavrčel jsem na něj a hned na to vypískl. Taehyung mě chytil za boky a přitáhl si mě na okraj stolu. Dal si mé nohy na ramena.

„Jungkookie.. promiň, ale dneska si tě nepřipravím." Než jsem se stihl bránit, tak ho do mě surově vrazil. Bolelo to a moc. Slzy mi tekly po tvářích. Doufal jsem že mě nechá si zvyknout, ale ne. Začal do mě surově přirážet, až se pod námy ten stůl hýbat.
Hekal jsem bolestí. Neskutečně to pálilo. Tae mi začal pokládat polibky na hruď a sem tam mě do ní kousl. Volnou rukou chytl mou pravou bradavku a jemně jí masíroval. Bolest ustávala a místo toho přišla slast.

„D-D-da-ddy!~" Vydechl jsem, když mě do té bradavky i kousl. Znovu jsem se blížil k vrcholu, když ho ze mě Taehyung vytáhl. Nechápavě jsem se na něj podíval.

„Padej k tý skříni!" Ukázal na skříň, která byla nedaleko stolu. Nechápavě jsem slezl ze stolu a šel k ní, když už jsem u ní byl, tak mě na ní Tae surově natlačil. „Vystrč na mě tu prdelku~" Popošel do zadu, a jak řekl, tak jsem udělal. Chvíli se nic nedělo, chtěl jsem se otočit, ale to ho do mě znovu vrazil.
Prohl jsem se v zádech. Tae do mě začal znovu tvrdě přirážet, až jsem málem na tu skříň spadl.

„Ty s-si tak zatr-aceně z-lobivý kluk!" Vydech a pleskl mě přes zadek. Naše vzdychy a vrzání skříně šlo slyšet snad až k sousedům. Užíval jsem si, dokud ho do třetice ze mě nevytáhl.

„Děláš si už prdel?!" Naštvaně jsem se otočil a podíval na svůj tepající penis. Tae se znovu uchechtl.

„Teď to chci na balkóně. Všichni to musí slyšet~" Taehyung mě chytl za ruku a vedl na balkon, ještě že z něj nejde vidět od sousedů. Otevřel dveře a na mě se navalila zima s Taehyungem zároveň:

„Daddy.. dodělej to už~" Udělal jsem psí oči a našpulil ret. Sedl si na židli a rozkročil nohy.

„Tak si pojď zajezdit." Hned co to dořekl jsem si na něj nasedl. Chtěl jsem si aspoň jednou jeho kamaráda dát do sebe pomalu, ale Tae mě chytl za ramena a narazil na něj. „To by bylo moc mírný!" Vyzvedl mě za boky na horu a položil na studenou dlažbu balkónu.

„Aahhhh~" Vzdechl jsem Slastně, když narazil na mou prostatu. „T-tam." Vydechl jsem. Tae se snažil mířit jen na to místo a zrychlil. Zrychlil, tak moc, že jsem své vzdychy slyšel i s ozvěnou v dálce.

„u-u-už.." Ani jsem to nedořekl a udělal jsem se sobě na břicho. Tae nepřestával přirážet. Jeho kapičky z něj doslova odletovali. Jeho vzdychy byli, tak hlasité a hrubé, že jsem myslel že se udělám znovu.

„Jungkookie!~" Vykřikl mé jméno a udělal se do mě. Cítil jsem, jak se mé nitro zavaluje jeho teplem. Počkat..

Konec snu

Vyletěl jsem do sedu. „CO TO DO PÍČI BYLO!!??"...

Why me  HYUNG?Kde žijí příběhy. Začni objevovat