//////////////

513 65 3
                                    

S nechutným úsměvem odemě vstal a odešel. Už teď vím, že ho budu celý svůj pojebaný život nenávidět. Cítím se tak bezmocně. Opřel jsem si hlavu o stěnu a v klidu si oddechl. Aspoň že je teď v jiné místnosti. Zavřel jsem oči. Jsem až podezřele v klidu. Můj mozek si zřejmě znovu vybudoval falešný pocit bezpečí a štěstí.


„Na něco jsem vlastně zapomněl" Ten hlas je tak blízko, že jsem leknutím nedokázal otevřít oči. Je to tu zase. Mám strach. Mám strach se jakkoliv pohnout. Mám strach otevřít oči. Ucítil jsem dotek na své tváři, ale ani přes to jsem oči neotevřel. Naopak jsem víc semkl víčka k sobě. Bylo ticho, až moc velké. Mírně jsem pootevřel oči, abych zjistil co se děje a stalo se to. Jeho rty se ocitly na těch mích. Jsou takové, jak jsem si je představoval. Měkké a jemné, jako andělské polštářky. Překvapeně jsem zíral někam za něj. Nevím co mám dělat. Chci se bránit, ale na druhou stranu chci víc. Pravou rukou jsem mu mírně zatlačil do ramene, ale všechna má síla jako kdyby najednou nebyla.
Taehyung se na mě více přilepil. Vjel mi rukou do vlasů a posadil si mě na sebe. Měl bych se bránit, ale nemůžu. Nejde to. Mé tělo nechce. Zatlačil mi mírně jazykem na zoubky. Žádá si o vstup. Dám mu ho nebo ne? Nemohl jsem se ani rozmýšlet. Taehyung mě silně zatahal za vlásky, takže jsem mírně pootevřel svá ústa. Využil toho a začal mi jazykem prozkoumávat má ústa. Značnou chvíli jsem se nezapojoval, protože hej. Je to týpek co mě unesl, určitě bych se s ním měl rovnou dát dohromady. Asi se mu to nelíbilo, a tak mě varovně kousl do spodního rtu. Bolelo to, ale zároveň mi to přineslo divné šimrání v břiše. Ještě nikdy jsem ho necítil, takže ho nedokážu ani popsat, ale je příjemné.


Jungkooku prober se! Křikl jsem na sebe v duchu, což mě donutilo se od něj odtáhnout. Sledoval jsem ho a on mě. Vzájemně jsme se dívali jeden druhému do očí. Proč je má tak překrásné? Celkově. Proč je on tak překrásný? Znovu mi položil ruku na tvář. Tentokrát se usmál, ale nepřijde mi to jako hnusný úsměv. Je takový. Milý.


„Jsem rád, že jsi to přerušil, protože ještě o chviličku dýl a nešlo by mě zastavit maličký" Opatrně mě ze sebe sundal a znovu odešel. Mlčky jsem tam seděl a přemýšlel nad celou situací. Co to k sakru bylo? Proč jsem se nebránil? Z přemýšlení mne vytrhl zvuk žaludku, který zní jako volání velryb. Podíval jsem se na noční stolek, kde byla snídaně, kterou mi můj únosce připravil. Vypadá to lahodně, ale jak mám vědět, že tam nic není? Žaludek se začal ozývat víc a víc.


„Aiiish.. čert to vem" vstal jsem. Vstal. Technicky jsem se doplazil k nočnímu stolku, kde jsem si ukradl jeden lívanec a zakousl se do něj. Na jazyku se mi začal odehrávat sladký orgasmus. A to doslova. Je to vinikající! Zbytek jsem do sebe naházel společně s kakaem, které jsem vypil. Spokojeně jsem si oddechl, protože mé utrpení bylo zažehnáno. Kéž by to takhle šlo i s tím utrpením jménem Taehyung...

Why me  HYUNG?Kde žijí příběhy. Začni objevovat