{Autor's pov}
Mladší se strachem v očích pozoroval staršího, který se přesunul nad jeho roztřesené tělíčko. Své ruce položil vedle jeho hlavy. Starší se doslova vyžíval v jeho strachu. Vytřeštěná očka, roztřesené rty a zrychlený dech je to, kvůli čemu si ho zamiloval. Samozřejmě, že ho miluje i kvůli jiným věcem, ale tohle je to hlavní. Líbí se mu jeho strach. Taehyung si to užíval, kéž by se to dalo říct i o Jungkookovi. Chudák neví, která bije. Má veliký strach o své poprvé. Chce se bránit, ale kvůli strachu je jako ze dřeva. Lituje toho. Lituje té pojebané fotky, kvůli které teď přijde o něco, co si šetřil pro toho pravého. Starší se mezitím rty přesunul na jeho krk, kde pokládal jemné polibky, občas si udělal nějakou značku. Rukou zajel pod jeho košili, kde si mapoval každou část jeho dokonalého tělíčka. Mladší si nestěžoval, bylo to příjemné, jenže pořád věděl o co staršímu jde. Nezmohl se na nic jiného, než na tichý pláč. Staršímu to přišlo divné. Zvedl svou hlavu tak, aby na něj viděl. Sám se zděsil, když uviděl mladšího v slzách.
„J-Jungkookie, copak?" Starší si sedl vedle mladšího a přitáhl si ho do objetí. Tohle nechtěl. Chtěl ho jen trochu postrašit, to je celé. Sice má menší problém, ale nemůže Jungkooka znásilnit, nebo může? Jungkook nevěděl, co mu říct. Necítí se v jeho přítomnosti už vůbec dobře. Chce pryč, chce domu za jeho mamkou a kamarády. Chce zpátky svůj nudný život. Dokonce mu chybí u občasné urážky spolužáků. Jeho stav by se dal popsat jako zoufalství, jenže co on zmůže? Taehyung ho tu drží, už nemá šanci na normální život.
„N-ne—ch mě být" Taehyung chvíli nerozuměl skrz vzlykání a šepot mladšího. Více si ho k sobě přitiskl a nehodlal ho pustit z jeho sevření. Sice ho slova mladšího zabolela, ale jen tak se nevzdá. Ne, dokud v Jungkookovi neprobudí lásku k němu.
„Jungkookie. Ty víš, že tě nenechám být." Mladší to vzdal. Návaly stresu z poslední doby se ho zmocnily. Už nemůže, ale i přes to chce být silný. Sám ví, že malá část jeho k Taehyungovi chová nějaké city, ale proč? V hlavě staršího se odehrával silný boj. Miluje Jungkooka na tolik, že je ochotný se ho vzdát...
ʕ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ
Annyeong~Čekali jste smut co? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ČTEŠ
Why me HYUNG?
Fanfiction„You're a psychopath Hyung!" „I prefer creative." START 25/10/17. END ##/##/##