///////////////////

338 46 2
                                    

Uplynul týden. Týden od poslední zprávy. Jungkook byl ve špatném stavu.  Nejedl, přestal chodit do školy a co bylo nejhorší byly jeho myšlenky směřující k Taehyungovi. Zžíraly ho pomalu, mučilo ho pomyšlení na Taehyunga s někým jiným.

„Kurva!" Vykřikl do prázdna. Slzy opouštěli jeho oči. Nevěděl co se svým žalem, až mu cvaklo co dělal jeho dobrý strýc, když nikdo nebyl kolem. Alkohol.
Jungkook vstal a oblékl se. Chvíli přemýšlel kam jít, ale pak mu došlo že mu stačí koupit nějakou láhev v obchodě.

....

„Jednu láhev vodky a krabičku cigaret" Prodavačka si Jungkooka přejela pohledem. Byla mladá jako on, a tak neměla problém mu to prodat. Jungkook s úsměvem poděkoval a vydal se do parku, kde si sedl na lavičku a začal pít.
První lok byl hořký, ale ucítil v sobě nový pocit. Úlevu.
Druhý lok mu rozlil krásné teplo po celém těle.
Třetí lok už nebyl ničím známý, byl to prostě lok, a tak to pokračovalo dál, až byla polovina láhve pryč. Jungkook se cítil uvolněný a bezstarostný. Bylo mu líp, ale byl to jenom efekt opilého stavu.

„Ahahaaa~ vše je pryč~ i ten Taehy- *škit* -ung!" Jungkook blouznil. Vše se točilo s ním. Dokonce měl i lehké halucinace, když pokračoval v pití.
Lavička se trochu prohnula pod náporem další osoby, která si sedla vedle Jungkooka.

„Ty vypadáš" Uchechtl se neznámý chlapec s hlubokým hlasem. Opilý Jungkook ho ignoroval a pil dál.
„Pěkný hodinky" Jungkook se snažil nejevit zájem, ale dotklo se ho to, protože byly od Taehyunga.

„A co s nima?" Zavrčel a vytáhl si krabičku cigaret.

„Vypadají jako dárek od milované osoby" Vztek či nenávist? Co se to v Jungkookovi začalo probouzet?
„Jste spolu dlouho a šťastní?"

Rána. Ne pěstí, ale láhev, kterou Jungkook vzteky hodil na zem se roztříštila.

„Tak hele ty frajere. Chceš ty hodinky? Na!" Sundal si hodinky a hodil je po chlapci. Znovu plakal. Snažil se utéct pryč, ale zakopl kvůli nemotornosti svých nohou. Opatrně vstal a klopýtal pryč.

„Jungkookie. Ty hodinky jsem ti dal, tak proč mi je dáváš? Proč piješ? Proč nejsi šťastný z toho, že jsem tě nechal jít?!" Jungkook poznal ten hlas. Celou dobu to byl Taehyung. Neodhodlal se otočit, pořád pokračoval dál.


„Nevím proč, ale chybíš mi"

Why me  HYUNG?Kde žijí příběhy. Začni objevovat