_______________DADDY:
- Spapal jsi to maličký?BUNNYKOOK:
- JoDADDY:
- Nudím se maličký :(BUNNYKOOK:
- A co já s tím?DADDY:
- Co takhle jít zamnou? :)
____________________
Shit. Ten kluk je pár místností odemě, ale stejně mě bude provokovat. Nejraději bych mu ten krk označkoval.
Ne! Jungkooku ne! Je to šílenec, který tě tu drží, ale milý šílenec.________________
DADDY:
- Jungkookie~
- Já tě dostal do rozpaků?BUNNYKOOK:
- N-ne!_____________
Já mu ukážu, kdo koho dostane do rozpaků, ale musím tu sehnat něco k oblečení. Je tu skříň, ke které jsem líným krokem došel. Hned, jakmile jsem ji otevřel se objevilo něco perfektního. Našel jsem tu strašně velikou košili, kterou jsem vytáhl a oblékl jsem si ji. Posadil jsem se na postel a vyfotil se. Perfektní.
_______________
DADDY:
- Lžeš ;)BUNNYKOOK:
-Kdopak je v rozpacích teď? :)
________________
Neudělal jsem chybu? Přeci jenom tu laškuju s člověkem, kterého nenávidím. Proč mám ale pocit, že ho víc miluju, než nenávidím?
„JEONE JUNGKOOKU!" Z vedlejší místnosti se ozval Taehyung. Takže jsem asi vyhrál. Vstal jsem a vykoukl ven. Co to dělám? Jdu za ním jenom takhle? Čert to vem.
„Ano?" Zavolal jsem do chodby. Chvíli byl klid, dokud se neotevřeli dveře kousek odemě. Zpoza dveří vykoukl Taehyung.
„Pojď zamnou" Mile se usmál, ale ten úsměv mu zmizel hned, jakmile si mne prohlédl od hlavy až k patě.
„A nebo víš co? Já půjdu za tebou" Vyšel ze dveří a šel hned naproti mě. Automaticky jsem začal couvat, protože nevím co čekat. Couval jsem a couval, dokud jsem nepadl zády na postel. Taehyungův vítězný úšklebek se mi vůbec nelíbil.„A teď ti ukážu, co to znamená vzrušit Kima Taehyunga"...
ČTEŠ
Why me HYUNG?
Fanfiction„You're a psychopath Hyung!" „I prefer creative." START 25/10/17. END ##/##/##