Nevěřícně jsem se na něj podíval. Docela mě to zarazilo. Celou dobu jsem si myslel že je na holky a né na kluky.
„C—cože??" Zeptal jsem se, stále jsem byl zařazený a trochu naštvaný, ale mám pochopení, taky jsem mu to ještě neřekl.
„Chodíme spolu.." Šepl. Bylo na Jiminovi vidět, že se bojí. A já mám možná tušení proč.
„Minie. jsem rád." Jimin i s Yoongim překvapeně zvedli hlavy. Dívali se na mě, jako na smrt. Maximálně se tak se samotnou smrtí bavím.
„T-ty se n-ne-zlobíš?" Záporně jsem pohl hlavou. Než jsem se nadál, visel mi Jimin na krku. Objetí jsem mu vrátil a do široka se usmál. Napadlo mě, že by tohle byl dobrý moment mu to říct taky.
„Jimine, nemám důvod se zlobit.. sám jsem gay." Tentokrát to byl Jimin, kdo nevěřícně zíral. Jimin se připravoval k tomu, že něco řekne, ale musel jsem ho přerušit, protože někdo klepal na dveře.
„Vydřte tu.. hned tu budu." Usmál jsem se na oba. Jimin si nejistě sedl, což mi přišlo divné. Neznám moc Yoongiho, ale Jimin se v jeho přítomnosti chová divně. Došel jsem ke dveřím. Podíval jsem se skrz kukátko. Stál tam zády nějaký kluk s kapucí. Otevřel jsem dveře.„Emm.. mohu, mohu vám pomoct?" Ten kluk se jen uchechtl. Otočil se na mě, ale neviděl jsem mu do tváře. Viděl jsem jen jeho úsměv a plné rty.
„Ne. Asi jsem si spletl dům, omlouvám se." Usmál se a odešel. I když ten kluk vypadal divně, jedno se mu musí nechat. Takhle hluboký hlas snad nikdo nemá. Ještě chvíli jsem se díval jeho směrem. Když zmizel za rohem, rozhodl jsem se že se vrátím k těm dvoum. Ještě než jsem se k nim vrátil, jsem si skontroloval mobil.
YourDaddy: Wow, takže ti dva jsou vážně spolu.
YourDaddy: Co kdybychom my byli taky?BunnyKook: Ani za nic..
Jak jsem čekal, tak jsem dostal šok.
YourDaddy: Ale budeme~
BunnyKook: Kde bereš tu jistotu?
YourDaddy: Protože na živo jsem si tě oblíbil ještě víc~
Hrklo ve mě. Nikdy v životě by mě nenapadlo, že to byl on. Znovu jsem se třásl. Tohle nemůže dopadnout vůbec dobře.
BunnyKook: O CO TI JDE?!
YourDaddy: O tebe~
Teď mě vlastně něco napadlo. Pokud mě má tak rád jak říká, tak bych mohl využít těch hodinek.
BunnyKook: Jsem si jistý že mě necháš na pokoji. (:
Dostal jsem šok.
YourDaddy: Ne nenecháááám~
BunnyKook: Oh, Vážně? (:
YourDaddy: Ať tě napadlo cokoliv, tak ti to nevyjde. (;
BunnyKook: Takže ti bude jedno, když si ty hodinky sundám a nechám si vybouchnout ruku? ((:
Dostal jsem několik silných šoků za sebou. Ignoroval jsem tu bolest co mi způsoboval.
BunnyKook: Být tebou, tak přemýšlím.
BunnyKook: Daddy (: ...
ČTEŠ
Why me HYUNG?
Fanfiction„You're a psychopath Hyung!" „I prefer creative." START 25/10/17. END ##/##/##