De dimineata m-am trezit in bratele lui Zayn. M-am ridicat usor din pat pentru a nu-l trezi si m-am dus la baie sa ma schimb. Cand m-am intors Zayn era treaz.
-Neata, frumoaso!
-Neata!
-Deea, am vorbit cu baietii si am zis ca o sa mergem la piscina.
-Yeeey... spun eu entuziasmata
-Ai costum de baie, nu?
-Nu, Zayn... o sa merg pe plaja goala... spun eu sarcastic. Normal ca am.
Am coborat, am mancat si apoi am plecat la piscina. Baietii au intrat imediat in apa. Eu am ramas sa ma bronzez putin. Langa mine s-au asezat 3 fete.
-Hei! ma saluta ele.
-Buna! zic eu. Me numesc Deea.
-Eu sunt Criss, ea e sora mea Elissa si prietena noastra se numeste Evelyn.
-Incantata!
-Si noi!
Eu si fetele am facut schimb de numere de telefon. Am vorbit o ora si apoi am intrat si noi in apa. Eu si Zayn ne-am batut cu pistoalele cu apa si dupa i-am udat si pe ceilalti. Langa Zayn ma simt ca un copil. Ma simt bine, ma simt protejata. Eu il plac pe Zayn de mult timp. Nu cred ca simte acelasi lucru. Baietii au ramas in apa in timp ce noi ne-am dus inapoi pe sezlonguri.
-Iti place de el? Intreaba Evelyn.
-De cine?
-De tipul brunet.
-Ce? Nuuu...
-Nu minti, mi-am dat seama dupa cum te uiti la el. Noua poti sa ne spui.
-Da. Il plac mult.
-El stie?
-Sigur ca nu. Daca ar afla nici prietena nu m-ar mai considera. Asa ca nu o sa afle niciodata.
-Dar...
-Nici un ''dar". Nu va afla si punct.
-Bn...
Baietii au iesit si ei din apa si am hotarat ca maine fetele vor venii pe la noi. Ne-am luat la revedere de la fete si am plecat acasa. Era foarte cald in camera. Am ramas doar in lenjerie. Nici tricoul nu l-am mai pus. De Zayn nu imi era rusine. Baietii se uitau la un film si eu am coborat, dar m-am imbraca chiar daca imi era foarte cald. Nu voiam sa defilez aproape dezbracata prin fata celorlalti. Mi.am luat o pereche de pantaloni scurti de blugi si un tricou de la Zayn. M-am pus pe canapea si singurul loc liber era langa Zayn. Era un film de groaza. De fiecare data cand era ceva infricosator ma ghemuiam la pieptul lui Zayn. Dupa termibarea filmului eu si Zayn am urcat scarile pentru a ajunge in camera. Am ajuns in camera. Am adormit franta de oboseala in bratele lui Zayn.
Ne-am trezit si eu cu Niall am mers la cumparaturi. Am luat sucuri, energizante, beri, nutela, inghetata, cipsuri si fursecuri. Cand am ajuns acasa fetele ajunsesera deja.
-Ce jucam? Intreb eu.
-Adevar sau provocare! a zis Liam. Toti am fost de acord. Au fost tot felul de provocari nostime. O nu... sticla a picat la mine.
-Ce alegi? Ma intreaba Elissa.
-Provocare.
-Esti sigura? E prima data cand alegi provocare. Pana acum ai ales doar adevar.
-Sunt foarte sigura
-Bine atunci. Te provoc sa il saruti pe Zayn.
Cand am auzit in mintea mea era un zambet urias. M-am dus langa Zayn si l-am sarutat. Era asa de bine... cand am dat sa plec de langa el m-a tras de mana si ma sarutat.
-Te iubesc, Deea! Te iubesc si mereu am facut-o!
Toate persoanele din camera au ramas blocte nai putin eu. Am sarit in bratele lui Zayn.
-Si eu te iubesc, Zayn!
In camera toti aplaudau. Chiar si Harry care ma asteptam sa faca ceva pe stilul lui, o prostie. Sa il bata pe Zayn sau sa ma certe pe mine. Se pare ca nu imi cunosc destul de bine fratele.
Dupa o ora fetele au plecat si noi restul ne-am dus la culcare. A fost o zi minunata. Toata ziua am petrecut-o cu prietenii mei si Zayn iubitul meu. M-am ghemuit la pieptul lui. Somnul si-a facut simtita prezenta incet-incet.Hey prieteni de pe wattpad! Acesta este al doilea capitol care sper ca va placut. Astept comentariile voastre. Scuzati-mi micile greseli gramaticale. Va iubesc!❤❤❤
CITEȘTI
Zile De Vara
Fiksi PenggemarDeea termina clasa a x-a si decide sa se mute la fratele sau Harry. Cititi pentru a afla ce se intampla in vacata de vara. Cover by --L_Lavinia--