Ma trezesc brusc si constat ca am ajuns acasa dupa un drum obositor cu masina. Cel care m-a trezit era chiar idiotul meu frate. Ne-am dat jos din masina si am intrat direct in camera. M-am trantit in pat. Eram obosita. Zayn intra si el inn camera.
-Ti-e somn, iubito?
-Foarte somn.
-Te las sa adormi.
-Nu dormi si tu putin?
-Eu... am... pai... vezi tu... am treaba.
-Ok... pa!
-Pa!
De ce se comporta asa ciudat? E ceva necurat la mijloc. Voi afla eu ce se intampla. Mi-a trecut si somnul. Am coborat in sufragerie unde era doar Harry care parea agitat.
-Harry, te simti bine?
-Am... da, sigur... de ce nu m-as simti bine?
-Te comporti ciudat. Si tu, si Zayn.
-Eu ciudat? Nu... ti se pare?
-Asta a sunat mai mult ca o intrebare.
-Da... pai eu trebuie sa... merg la Criss.
-S-a mutat acum cafeva zile la noi in casa.
-Da... trebuie sa ud florile.
-Nu mai avem flori. Niall le-a facut salata acum doua zile.
-Pai atunci... merg sa plimb cainele.
-Nu avem caine.
-Merg sa... sa il plimb pe... Liam.
-Liam nu e acasa.
-Asta e si ideea. El nu e acasa pentru ca e cu...
-Cu cine? Ce puneti la cale?
-Cine? Noi? Nimic. Trebuie sa plec.
De ce toata lumea se comporta ciudat? O sa merg la Criss in camera. Am intrat direct. In camera unde erau Eve si Niall care aveau o treaba... am gresit camera.
-Scuze... continuati... ce ati inceput. Spun si oes repede.
Am nimerit in sfarsit camera lui Criss. De data asta voi bate la usa. Nu vreau sa se intample iar ceva neasteptat.
-Intra!
-Buna, Criss! Stii ece au baietii azi?
-Ce... baietii? Ce...sa... nimic... nu... pai, adica... eu...
-Nu si tu...
Am iesit din camera si m-am dus in a mea. Am primit un mesaj de la Zayn. " Vino la 08:00 in parc. Te astept." E deja 07:45. Ma schimb si merg in parc. Poate imi explica ce e cu toata agitatia asta. Ajung in parc si raman impietrita. Langa lacul unde obisnuiam sa venim erau baloane legate de copaci si pe neste scaune stateau fetele si baietii. Undeva mai incolo era o masa mare frumos decorata. M-am apropiat de ceilalti si au inceput sa cante la multi ani. Doamne, cum am putut sa uit de ziua mea?
-La multi ani, surioara! Vine Harry spre mine si ma ia in brate.
-Harry, de aia va comportati asa ciudat?
-Am vrut sa fie frumos. Sper ca iti place.
-Mult.
Toti au venit si m-au luat in brate si mi-au dat cate o piesa de puzzle pe care scria ceva.
-Harry, ce e cu piesele de puzzle?
-Uneste-le si vei afla.
Am luat piesele si le-am potrivit. Mesajul era:" Vrei sa fi sotia mea?". Am ramas blocata, privirea mea cautandu-l pe Zayn care venea spre mine. A scos o cutoe mica din buzunar si s-a asezat in genunchi.
-Deea Ariana Styles, te iubesc si vreau ca toata lumea sa stie asta. Vreau ca drumurile noastre sa se uneasca acum, pentru totdeauna. Vrei sa fi sotia mea?
-Da!
Mi-a pus inelul pe deget si ne-am imbratisat. Eu plangeam. Viata mea e perfecta acum.Peste 5 luni
Am imbracat rochia si o astept pe Eve sa vina sa mea macheze asa cum numai ea stie. M-a macheat perfect. Exact machiajul pe care mi l-am dorit. E perfect. Pe usa intra Criss uimitor de frumoasa.
-Criss, esti minunata! Spun eu si Eve la unison.
-Nici voi nu sunteti mai prejos. Acum haideti jos, trebuie ca mergem la starea civila.
Am mers cu Louis cu masina. Am ajuns si emotiile imi umpleau sufletul. Am intrat si in fata altarului erau cei doi miri: Harry si Zayn. Da, am ales sa facem nunta in aceeasi zi cu a lor. M-am dus langa Zayn si Criss langa Harry.
-Esti minunata, iubito.
-Esti foarte frumos, iubitule.
A inceput cu Harry si Criss.
-Domnule Harold Edward Styles, de buna voie si nesilit de nimeni o luati in casatorie pe Crystal Smith?
-Da.
-Doamna Crystal Smith, de buna voie si nesilit de nimeni il luati in casatorie pe Harold Edward Styles?
-Da.
Am urmat noi.
-Domnule Zayn Javadd Malik, de buna voie si nesilit de nimeni, o luati in casatorie pe Deea Ariana Styles?
-Da.
-Doamna Deea Ariana Styles, de buna voie si nesilita de nimeni il iei in casatorie pe Zayn Javadd Malik?
-Da.
Au urmat aplauze si eu am inceput sa lacrimez. Criss nu plangea pentru ca stia ca i-ar fi facut rau bebelusului din burtica.Dragii mei acesta este penultimul capitol. Sper ca v-a placut. I love ya!❤❤❤
CITEȘTI
Zile De Vara
FanfictionDeea termina clasa a x-a si decide sa se mute la fratele sau Harry. Cititi pentru a afla ce se intampla in vacata de vara. Cover by --L_Lavinia--