Am plecat la fete ai am ajuns dupa o ora deoarece taxiul cu care am fost a facut pana si a trebuit sa astept sa schimbe roata. Dupa o ora am ajuns. Am ciocanit la usa si mi-a deschis Criss.
-Buna, Deea! Intra!
-Buna! Fetele unde sunt?
-La magazin.
-Atunci sa vorbim. De ce nu mi-ai spus?
-Sa iti spun ce?
-Ca esti cu Harry si ca maibe seara iesi cu el in oras?
-Ai aflat... voiam sa iti spun, dar...
-Ce dar? Credeam ca suntem prietene si ca ne povestim tot. Eu ti-am zis despre Zayn.
-Credeam ca o sa ti se para stupid ca ies cu un baiat pe care abea il cunosc de 3 zile care e pe deasupra si fratele tau.
-Uite... trebuie sa iti spun ceva. Nu mi se pare stupid. Mi se pare super. Nu l-am mai vazut pe fratele meu zambind asa de mult. Tu il faci fericit. Dar daca face vreo tampenie si te supara il tund chel. Ai inteles? Tu si fetele sunteti ca si surorile mele.
-Nu mai esti suparata ca nu ti-am spus?
-Nu... nici nu am fost. Am vrut sa vad daca o sa recunosti pana la urma.
-Deea, oricat de enervanta ai fi uneori, sa stii ca te iubesc!
-Awww... Si eu te iubesc!
Dupa ce-am terminat de vorbit ne-am imbratisat. Ea, Elisa si Evelyn sunt surioarele mele din alta mama. S-a auzit usa trantindu-se. Venisera fetele. Evelyn m-a salutat si a urcat la etaj pentru ca voia sa il sune pe Niall. Elissa a zis ca nu a gasit ce voia la magazin si ne-a rugat sa mergem la mall cu ea. Noi am acceptat. Ne luam si noi cateva hainute.
- Fetelor, mai intai il sun pe Zayn.
-Bn.Convorbire telefonica
-Alo, Zayn. Noi mergem la mall si nu am bani la mine. Vii la mall si imi aduci tu niste bani? Te roooog.
-Sigur, iubire. Acum plec. Ne intalnim in fata mallului. Bine?
-Bine. Te pup. Pa!
-Pa!Convorbire telefonica terminata
-Haideti sa mergem, fetelor. Zayn o sa ne astepte in fata mallului.
Dupa un drum ca masina fetelor in care cantam (mai mult tipam) melodiile lui Justin Bieber am ajuns la mall. In parcare era Zayn sprijinit de masina. Ma duc repede la el. Il sarut scurt dupa care il iau in brate.
-Iubito, ti-am adus banii. Acum eu plec.
-Zayn, stai! Nu vrei sa petrecem timp impreuna? Hai cu noi la cumparaturi. Daca vrei.
-Desigur ca vreau sa imi petrec timp cu iubita mea.
Am intrat in mall si l-am tarat pe saracul Zayn peste tot dupa noi. Zayn dintr-o data se opreste si se uita la un afis.
- S-a intamplat ceva Zayn?
- Ti-am gasit o slujba de vara.
- Vreau sa vad. Era un anunt mare pe care scria ca le trebuie o luna un model pentru niste reclame. Convenabil.
- Deci? intreaba Zayn.
- O sa ma duc. Dar vii cu mine. Aici scrie ca auditia incepe peste 5 minute la parter. Sa ne grabim.
Am ajuns acolo. Am vorbit cu neste doamne dragute, am semnat cateva acte dupa care am iesit din acel birou si am mers la Zayn care statea cu fetele langa usa.
- Ai luat proba?
- Da! tip eu.
Dupa ce le-am dat vestea am avut o innratisare de grup.
-Cand incepi? intreaba Zayn.
-Maine dimineata la 9 trebuie sa fiu in centrul orasului pentru a incepe sedintele foto.
Am terminat cumparaturile. Fetele au plecat acasa, dar noi ne-an oprit la un fast-food si am mancat. Astazi este ziua in care gateste Liam si nu as vrea sa gust din mancarea lui. Am mancat si am mers acasa. Baietii erau in sufragerie si se jucau carti. Ne-am alaturat si noi. Am facut perechi: eu+Zayn, Liam+Louis si Harry+Niall. Am jucat pe bani. Eu si Zayn castigam aproape de fiecare data. I-am secat pe Niall si Harry de bani. Louis si Liam jucau aproape la fel de bine ca noi. Cand am terminat cu jocul de carti le-am povestit despre locul meu de munca de o luna. Ma bucur ca Zayn ma incurajeaza in ceea ce imi place sa fac. Este foarte atent si cand ia o decizie care ne priveste relatia se gandeste la cum sa nu ne afecteze pe nici unul dintre noi. Zayn e tot ceea ce mi-as putea dori. E perfect. Sunt norocoasa.
Desigur ca atunci cand le-am povestit baietilor ca voi fi model prima intrebare a lui Harry a fost: "Sper ca nu o sa pozezi in lenjerie intima." . Eram sigura. Doar e Harry. Si i-am zis ca nu voi poza asa. Voi poza in diferite tinute de la brenduri.Dimineata
Este 7 si incep sa ma pregatesc. Mai bine ma duc mai devreme decat sa intarzii. Fac un dus, ma imbrac asa:
Ma machiez putin si imi iau la revedere de la baieti. Odata ajunsa acolo, m-am schimbat in hainele pentru reclama si am facut cunostinta cu cei de acolo. Ziua a decurs bine. O parte din pozele facute astazi:
Cand am ajuns acasa nici nu m-am mai schimbat. Am adormit asa.Buna, prieteni! Acesta a fost al cincilea capitol. Sper ca va placut si va rog sa imi scuzati greselile de ortografie. Lasati-mi comentarii. Va pup si va iubesc!❤❤❤
CITEȘTI
Zile De Vara
FanfictionDeea termina clasa a x-a si decide sa se mute la fratele sau Harry. Cititi pentru a afla ce se intampla in vacata de vara. Cover by --L_Lavinia--