Accidentul

49 3 0
                                    

   Dormeam linistita. Deodata un tampit (Harry) m-a trezit.
-Te-ai trezit? intreaba amuzant.
-Da... ce vrei?
-Ai spus ca vii cu noi azi.
-Unde e Zaynie?
-In bucatarie. Mananca. Imbraca-te si coboara. Ai 15 minute.
   Harry a iesit din camera si m-a lasat sa ma pregatesc. Am facut un dus rapid si m-am imbracat asa:

 Am facut un dus rapid si m-am imbracat asa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

    M-am machiat putin si am coborat. Pregatirea a durat 10 minute. Wow! Am fost rapida. Am coborat. Am mancat putin si am plecat pe jos pana la studioul unde inregistreaza baietii. Baietii au luat-o in fata iar eu eram mai in spate. Stiu ca baietii au tranversat strada si eu am fugit dupa ei. Apoi am simtit o lovitura puternica. Apoi mi s-a taiat filmul.

P.O.V. Zayn
   Noi mergeam si am tranversat strada, apoi ne-am dat seama ca Deea ramase in spate. Am vazut-o cand alerga pe trecerea de pietoni si a lovit-o masina. Am ramas blocati.
-Deea! Deea!
    Am fugit la ea. Respira. Baietii au venit si ei. Liam a sunat la salvare si in 10 minute era acolo. Au dus-o la spital. Nu ne-au dat voie sa mergem cu ei, asa ca am luat un taxi pana la spital. Am intreat val vartej pe usa.
-Deea Ariana Styles. spune Harry incercand sa nu planga.
-Nu o puteti vedea. A fost adusa acum 5 minute. Este in ingrijirea doamnei doctor. Va rog asteptati.
   Le-am sunat si pe fete care au venit cat de repede au putut.
-Ce s-a intamplat? intreaba Criss.
Nu am mai putut rezista si am dat drumul lacrimilor. Criss a venit si m-a luat in brate.
-O sa fie bine! Este puternica! ma incurajeaza aceasta.
-Frate, plangi? intreaba Liam.
-Nu, rad. spun eu sarcastic.
-Nu te-am vazut plangand niciodata.
-Nu stiu ce mi-a facut fata asta, dar simt ca daca nu e aici, langa mine nu pot sa respir.
-Te-ai schimbat, Zayn. In bine.
   Doamna doctor vine spre noi.
-Familia? Intreaba ea.
-Da. Cum se simte? Intreaba cretul.
-Acum este bine. A fost lovita la cap. Nu e grav. O putem externa chiar astazi.
-Putem sa o vadem? Intreb eu.
-Sigur.
   Nu am mai asteptat nici o secunda si am intrat in salonul iubitei mele. Era treaza. M-am dus repede langa ea.
P.O.V. Deea
   Am deschis ochii si nu imi dadeam seama ubde sunt. Deodata vad usa deschizandu-se. Era Zayn.
-Te simti bine?
-Ma doare putin capul. Ce s-a intamplat?
-Te-a lovit masina.
-Si am murit? Stai! Vorbesc cu tine, deci sunt vie. Zayn, te iubesc!
-Eu te iubesc si mult! Nu stiu daca m-as fi descurcat fara tine. Esti speciala, Deea.
-Zayn, plangi cumva?
-Sunt lacrimi de bucurie. Bucuria de a te avea din nou langa mine.
-Baietii unde sunt?
   Cand am intrebat, au intrat pe usa prietenii mei. Fetele au venit la mine si m-au luat in brate in timp ce baietii radeau de Zayn care plangea. Am stat cu fetele o ora in spital in timp ce baietii s-au dus acasa sa ia haine curate pentru mine si sa aduca masina. Au venit mai repede. M-am imbracat si apoi a trebuit sa semnez neste acte. Cand am iesit din cladire, erau paparazzi peste tot. Ne-am urcat repede in masina si am plecat acasa. Baietii nu m-au lasat sa fac nimic. Mancarea a facut-o Niall. Era delicioasa. Eu si Zayn am mers la culcare in timp ce baietii se uitau la tv.
-Iubire?
-Da, Zaynie. Ce e?
-Peste doua zile e nunta unui prieten. Maine mergem sa iti iei rochie.
-Super. Noapte buna, iubire!
-Noapte buna, frumoaso!

Zile De VaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum