Vacanta 4

53 6 1
                                    

    M-am trezit cu o durere mare de cap. Normal, aseara baietii au luat si bautura. Eu am gustat la insistenta fetelor, dar am gustat putin mai mult decat trebuia. Nu stiu cum. Eu nu consum bauturi alcoolice. Oricum nimeni in afara de Zayn si Harry nu si-au dat seama ca eram pilita. Acum trebuie sa ma ridic. Zayn nu era. Sigur era pe undeva cu baietii. Mi-am facut un dus si dupa m-am imbracat asa:

 Mi-am facut un dus si dupa m-am imbracat asa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   Azi e ultima zi de vacanta. Maine o sa plecam. Trebuia sa mai stam, dar Harry trebuie sa se intoarca in New York, iar baietii nu stau fara el, asa ca plecam toti. Trebuie sa profitam la maxim de ziua asta. Eu cu fetele o sa mergem la shopping, iar baietii nu stiu ce o sa faca. Ma duc sa vad daca fetele sunt gata. Ele deja ma asteptau la receptia hotelului. Am mers pe jos pana la mall pentru ca era foarte aproape. Cand ajungem la mall eu raman blocata un moment. Este urias. E... wow! Am intrat. Peste tot erau numai haine frumoase. Unde te uitai dadeai cu ochii de haine superbe. Eu mi-am luat multe chestii. Partea proasta e ca am luat cardul lui Harry fara sa stie si am cheltuit toti banii. Si era o suma uriasa. Acum daca o sa ma omoare, asta este. Mergem la hotel, eu fiind putin mai linistita. Ce mi-ar putea face asa rau? Nimic.
-Buna, Harry!
-Buna, surioara! Mi-ai vazut cardul de credit?
-Eu l-am luat. Nu mai aveam bani.
-Aaa... ok. Acum mi-l poti da inapoi?
-Nu cred ca vei mai avea nevoie de el.
-Cum adica? Este o suma enorma pe card.
-Te corectez, era o suma enorma pe card. Am cheltuit toti banii pe cumparaturi.
-Ce?
-Ce ai auzit.
-Esti nebuna? Numai avem bani!
-Ce? Aia pe care i-am cheltuit era ultima sursa de venit?
-Exact.
-Si ce o sa facem?
-Pai... ar fi o solutie.
-Care?
-Eu cu baietii am primit o oferta de lucru. Daca o acceptam, putem fii bogati.
-Accept-o. Orice ar fii ,Harry, accepta oferta.
-O sa rezolvam problema in New York. Oricum dute sa dormi. Maine dimineata trebuie sa prindem avionul.
-Bine...
-Stai! ma opreste cretul. Inainte sa pleci vreau sa iti mai spun ceva. Multumesc!
-Pentru?
-Azi am trecut pe langa transportatori de prafuri. Cand mai treceam pe langa ei, Zayn isi lua asa ceva. Acum nu a mai luat, iar cand l-am intrebat de ce nu a luat, a spus ca nu vrea sa te faca sa suferi.
-Serios? Awww...
-Asta voiam sa iti spun. Noapte buna!
-Noapte buna!
   Am ajuns in camera, iar Zayn era acolo. Statea in capul oaselor pe pat, cu spatele la mine. Am intrat tiptil si l-am luat in brate pe la spate. Prima data nu a reactionat, dar apoi s-a "dezghetat".
-Zayn, te iubesc! Te iubesc cum n-am iubit niciodata. Te iubesc si nu stiu de ce! Te iubesc si nu stiu ce mi-ai facut, dar simt ca o zi fara tine e ca o pedeapsa prea cruda pentru mine.
-Eu te iubesc, dincolo de orice. Te iubesc dincolo de cer. Te iubesc si as fii in stare sa trec lrin chinuri doar ca sa stiu ca tu esti fericita. Te iubesc si nu stiu cum, dar m-ai schimbat in bine.
   Dupa aceste marturisiri ne-am reluat imbratisarea. Am stat cateva minute asa dupa care ne-am schimbat si am adormit imediat.

Hello everyone! Vreau sa va multumesc pentru cei peste 100 de cititori. Scuzati greselile de ortografie si lasati-mi comentarii. I love you, friends! ❤❤❤

Zile De VaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum