Ne-am trezit devreme si am mers direct la aeroport. Am asteptat 3 ore apoi am urcat in avion. Toti am adormit, mai putin Liam care ne-a treazit pe toti cand am ajuns. Am coborat din avion si am luat un taxi pana acasa. Ne-am lasat bagajele in camera si am coborat in sufragerie sa discutam despre oferta de lucru a baietilor. Aceasta oferta consta in a inregistra o melodie toti cei cinci baieti, numele lor fiind trupa One Direction. Am discutat cu totii si ni s-a parut in regula. L-am sunat pe impresarul care ii lasase cartea de vizita. Am plecat de acasa dupa junatate de ora si iata-ne aici, in studioul de inregistrari. Ii ascult pe baieti cantand. Canta super. Stiam ca Harry are voce, dar toti 5 impreuna, formeaza un tot unitar. Ei sunt ca un circuit, nu pot functiona unul fara altul. Au terminat proba. Ma duc la Zayn.
-Cum a fost? ma intreaba el.
-Super!
-Serios?
-Da. O melodie super. Cum spuneai ca se numeste?
-"Little things" ,iubito.
-Suna foarte bine.
Desigur ca baietii o sa devina vedete. In afara de aceea melodie, o sa mai inregistreze cateva(multe) zilele astea. Dupa care desigur vor filma si videoclipuri pentru ele. Dupa ce au semnat niste acte, am plecat acasa. Fetele au vrut sa ramana la noi, dar Criss si Elissa au avut o problema si nu au putut veni, iar Eve a mers cu ele.
Ma asez pe canapeaua din sufragerie si aproape ca nu am lesinat.
-Baieti, veniti repede!
Baietii au venit si s-au asezat langa mine. La tv era piesa lor si in videoclip erau ei cand inregistrau piesa. Aveam un zambet enorm pe fata.
-Baieti, sunteti super!
Nu am terminat sa ii laud si a inceput prezentatoarea de la tv sa vorbeasca."Tocmai ati ascultat piesa unei noi trupe numite One Direction. Acesti baieti au strans peste 5.000 de like-uri in 5 ore de la lansarea videoclipului pe YouTube. Ei sunt idolii generatiei acestea. Pentru a afla mai multe contactati-ne pe pagina de facebook: **************"
-Sunteti vedete!
-Suntem vedete! striga ei.
-Deci cand o sa ma duc la liceu in toamna, voi fi stiuta ca prietena baietilor din One Direction.
-Cam asa ceva.
Am facut o imbratisare de grup, dupa care ne-am decis sa sarbatorim. Baietii au primit niste bani, iar noi ne-am decis ca in seara asta sa mergem in club. Sigur Zayn va conduce, iar baietii vor fi atat de beti incat o sa cante manele. Da... ciudat. Asta cred si eu.In club
Suntem pe punctul de plecare. A fost o seara placuta. Zayn nu a baut si nu s-a mai drogat. Sunt mandra de el. I-am carat pe baieti in camera dupa care ne-am pus si noi la somn.Hello, friends! Scrieti-mi in comentarii ce parere aveti despre carte. Scuzati greselile de ortografie. I love ya! ❤❤❤
CITEȘTI
Zile De Vara
FanfictionDeea termina clasa a x-a si decide sa se mute la fratele sau Harry. Cititi pentru a afla ce se intampla in vacata de vara. Cover by --L_Lavinia--