Ce se va intampla cu noi?

38 4 0
                                    

    Ma trezesc si ma suc la baie si imi fac un dus rapid. Ma intorc in camera si ma imbrac si ma duc la oglinda pentru a-mi face parul. Ma gandesc sa ma distrez putin azi. O sa le fac cate o farsa baietilor cat ei sunt la studio. Perfect. Pentru Liam am vopsit linguri in toate culorile si le-am agatat deasupra patului. Lui Louis i-am luat toti morcovii. Lui Harry i-am tuns pisica. Pentru Niall am golit frigiderul si l-am umplut cu brocoli( il uraste ). Lui Zayn nu i-am facut nimic. Am asteptat cumintica in camera mea. Baietii au venit si fiecare si-a descoperit " surpriza ". Au tipat ca nebunii si apoi Zayn a venit in camera.
-Buna, iubito!
-Buna, iubitule!
-Stii cumva ceva legat de nebunii de jos?
-Eu am facut totul.
-Mi-am dat seama ca tu ai fost. Si baietii s-au prins de asta. Ai incurcat-o.
-Toata lumea in sufragerie! Zbiara Harry.
   Am coborat si ne-am asezat pe canapea.
-Stim ca tu ai fost, Deea.
-Ok... sa inteleg ca am incurcat-o?
-Da... esti obligata sa ne gatesti toata saptamana.
-Offf... ok.
-Zii mersi ca ai scapat ieftin.
-Mersi.
    M-am dus sa le fac baietilor ceva de mancare. Am facut cartofi prajiti. Nu aveam prea mult timp. Le era foame. Au mancat tot. Dupa eu m-am dus sa spal vasele si a venit si Zayn sa ma ajute.
-De ce mie nu mi-ai facut nimic?
-Pentru ca stiu ca te-ai fii enervat.
-Ma cunosti asa bine.
-Nu uita ca eram BFF si ne spuneam totul.
   Am terminat de spalat vasele si am mers in sufragerie. Baietii se uitau la un film. Ne-am uitat cu ei. Nu am inteles niciunul nimic din tot filmul ala. Somnul nu ne venea asa ca le-am sunat pe fete si au venit la noi sa doarma. Am jucat adevar sau provocare. Liam a trebuit sa pupe o lingura, Zayn sa il ceara in casatorie pe cainele vecinului, Harry a mancat fasole la conserva amestecata cu nutela, Niall a trebuit sa se sarute pasionnal cu usa, Louis a mers afara si a vorbit cu un copac, eu am fost cu Eve si  Criss la o babuta care sta langa noi si sa ii spunem daca are sutiene roz in picatele de dungi mov de imprumut, Elissa si Sophia s-au filmat in timp ce dansau pe manele si au postat pe facebook si am mai facut multe provocari tampite. Am adormit la 02:30. Eu si Zayn am plecat, dar ceilalti au ramas. Am adormit destul de repede.

Dimineata
   Zayn s-a trezit mai devreme si mi-a facut cafeaua si mi-a adus-o in camera impreuna cu micul dejun. Am mancat impreuna si apoi am pornit o discutie.
-Zayn, ce se va intampla cu noi?
-Adica?
-Tu o sa fii plecat in turnee... o sa stam despartiti...
-Vei veni cu noi.
-Ce??
-Crezi ca te voi lasa vreodata? Te iubesc.
-Dar de ce m-ai ales pe mine? Nu sunt cu nimic mai speciala decat alte fete.
-Ba da. Tu esti naturala, simpla. Esti perfecta pentru mine. Nu stiu cum m-ai ales tu pe mine.
-Zayn, ai ceva ce nu se poate descrie in cuvinte. Esti perfect pentru mine.  Suntem perfecti impreuna.
   Nu am mai continuat discutia. Ne-am imbracat si am coborat. Totul era aiurea. Criss era peste Harry, Liam era cu piciorul in gura lui Niall, Eve era murdara la gura cu nutela, Louis era cu capul intr-un bol, iar Elissa era jumatate pe canapea si jumatate pe jos. Ciudat... eu si Zayn ne-am gandit sa mergem in parc. E foarte frumos. Ne-am plimbat, am mancat inghetata si am facut poze. In drum spre casa am dat si pe la mall. Ne-am cumparat niste haine sa ne asortam. Am ajuns acasa si am intrat la interogatoriul lui Harry.
-Unde ati fost?
-In parc. Si la mall.
-De ce nu ati sunat?
-Nu avea telefoanele baterie.
-Da, sigur... eu sunt Bombonel, am doi ani si tu ma minti pe mine, asa-i?
-Nu. Asa a fost.
-Bine sa nu se mai repete.
   Am urcat in camera si mi-am asezat hainele cele noi in dulap. Nu dupa mult timp a venit si Zayn. Ne-am schimbat si ne-am pus la somn.

Hey, prieteni! Un nou capitol. Sper ca va placut. Lasati-mi comentarii. Scuzati greselile de ortografie. Love ya! ❤❤❤

Zile De VaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum