Sunt a ta

37 4 0
                                    

     Ma trezesc devreme sii ma duc sa pregatesc micul dejun. Am facut paine prajita si cafele. Cand am terminat de pregatit masa, s-au trezit si baietii.
-De ce nu m-ai trezit? Te-as fi ajutat. imi spune Zayn.
-Dormeai foarte frumos si trebuia sa imi platesc datoria. Ieri tu mi-ai adus micul dejun la pat si acum eu trebuie sa te servesc. 
-Ce dragut... zice Eve.
-Voi? Cand ati venit?
-Aseara am dormit aici. Ai uitat?
-Aaa... da.
-Zayn ti-a adus micul dejun la pat?
-Da...
-Si eu ti l-am adus. Ii reproseaza Niall lui Evellyn.
-Da, asa e. Mi-a adus micul dejun si a mancat el tot din tava pana a ajuns in camera. A mancat chiar si petalele trandafirului pe care mi-l adusese.
-Am inceracat sa fac un gest frumos...
-Da... pacat ca nu ti-a iesit.
   Am terminat de mancat si fiecare avea planuri pentru diseara. Liam, Sophia, Niall si Eve merg la cinema. Harry si Criss merg la o cina romantica, iar Louis si Elissa merg in club. Eu si Zayn am facut seara filmului. Mai tarziu am avut un mic accident. Zayn a cazut de pe canapea si ma tras si pe mine dupa el. Am cazut peste el. Ne-am sarutat si de acolo am urcat in camera... m-am culcat cu Zayn.

Dimineata
   Ma trezesc in bratele puternice ale lui Zayn.
-Neata, iubire!
-Neata, iubire! Deea, regreti ce s-a intamplat aseara?
-Nu. Nu am de ce. Sunt a ta. Am facut-o pentru ca te iubesc.
    Am stat imbratisati dupa care el s-a imbracat si a plecat la studio. Fetele au venit la mine si am inceput sa barfim.
-Incep eu! Zice Criss. Aseara Harry mi-a facut o super surpriza. Am mers la cina si ne-am oprit in parc, unde am si luat masa. Era totul aranjat foarte frumos. Iar la sfarsit nu stiu de unde, a "plouat" cu petale de trandafiri.
-Awww... Acum eu! Zice Eve. Noi am mers la cinema si am furat popcornul unui mos pentru ca Niall l-a mancat pe tot.
-Dap... super. Eu! Zice Elissa. Eu si Louis am fost la club. A fost super. Mi-am facut chiar si prieteni noi.
-Ce dragut. Stati sa va spun eu. Zice Sophia. Am fost cu Liam, Niall si Eve la film. Eu si Liam am plecat la mine si am... o intrerupe Criss.
-Nu spune asta, sunt si minori aici, zice Criss razand de mine.
-De parca eu si Zayn nu am facut-o. Hopa... am spus-o cu voce tare...
-Ce??? intreaba toate.
-Da...
-Cand? Intreaba Criss. Ai doar 17 ani.
-Aseara. Si care e problema ta?
-Esti minora...
-Am 17 ani. Nu mai sunt un copil. Fac ce vreau.
-Trebuie sa ii spui fratelui tau.
-Ce? O sa-l omoare pe Zayn.
-Atunci ii spun eu.
-De ce?
-Pentru ca nu trebuie sa va ascundeti lucruri, chiar si intime.
-Nu ii vei spune.
-De ce nu?
-Daca o sa spui, prietenia noastra se sfarseste aici.
-Nu spune asta...
-Ba o spun.
-Bine, nu ii voi spune nimanui. Promit!
-Multumesc!
-Si nici voi sa nu spuneti cuiva!
-Bine. Spun toate.
    Baietii au venit acasa si fetele au plecat. Am pregatit cina. Pizza de casa facuta de mine si ajutorul meu, Zayn. Am mancat si am vorbit pana tarziu. Am urcat fiecare in camere.
-Noapte buna, iubito!
-Noapte buna, iubitule!

Hey, prieteni! Lasati-mi in continuare comentarii si scuzati greselile de ortografie. Love ya! ❤❤❤

Zile De VaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum