O noua zi... Astazi am mers cu baietii la Manchester pentru un concert. Voi sta in culise. Ma voi uita la baieti cum fac show. Sunt facuti pentru asa ceva. Daca nu as fi sora lui Harry, mi-as cumpara bilet la fiecare concert. Sunt grozavi. Este sfarsitul concertului. Au cantat "Live while we're young" si Zayn vrea sa spuna ceva.
-Buna, prieteni! Vreau sa va spun ceva. Ceva ce nu am facut oficial. Sunt ceea ce sunt datorita unei persoane care m-a schimbat in bine. O iubesc! Ea este Deea Ariana Styles. Zayn a venit aproape de culise, unde eram eu si m-a luat pe scena. Ea este iubita mea, Deea. Probabil ca ati mai vazut-o. Deea, te-am chemat pe scena pentru a spune ceva in fata tuturor. Te iubesc! Te iubesc! Te iubesc!
-Te iubesc! Am spus eu tare.
Ne-am imbratisat si ne-am sarutat. Eu nu ma mai puteam opri din zambit. Concertul s-a incheiat si am mers la hotel. Maine vom pleca acasa. Am mers cu Zayn in camera si ne-am schimbat. Ne-am bagat la culcare. Maine mergem acasa.Dimneata
-Neata, raza de soare! Imi zice Zayn in timp ce se joaca cu parul meu.
-Neata, iubire! Cum ai dormit?
-Foarte bine. Tu?
-La fel.
Mie mi-a sunat telefonul.
Convorbire telefonica deschisa
-Alo?
-Coborati! Trebuie sa plecam. Vreau sa ajung acasa sa imi vad printesa! tipa Harry.
-Ok... dar de ce ai sunat? Camerele noastre sunt fata in fata.
-Nu am vrut sa deranjez. Coborati!
-Da. Bine. Coboram.
Ne-am imbracat si am coborat.
-Ce a durat atat? Intreaba Harry.
-Ce s-a intamplat?
-Vreau sa ajung cat mai repede acasa sa imi vad printesa.
Harry zambeste. Chiar zambeste. Se vede ca o iubeste pe Criss. Daca varsa doar o lacrima din cauza lui, il tund chel. A venit si autocarul. Dupa cateva ore de somn am ajuns. Harry a sunat-o pe Criss sa se intalneasca. Liam si Sophia merg la film. Elissa si Louis merg la o petrecere cu Niall si Evelyn. Eu si Zayn o sa ne plictisim in casa.
P.O.V. ZAYN
Toti au planuri in seara asta. Eu m-am gandit sa o invit pe Deea la balci. Ma duc sa o intreb.
-Iubire, pot sa intru?
-Sigur.
-Vrei sa iesim in oras?
-Da. Unde mergem?
-Surpriza.
-Cum ma imbrac?
-Simplu... cum te imbraci de obicei.
-Ok. La cat iesim?
-Pai e 19:00. La 19:30 e bine?
-Perfect.
Cat timp frumoasa se pregatea eu ma uitam la tv. Nici nu am vazut cand a zburat o jumatate de ora.
-Mergem? Intreaba Deea.
-Da. Haide.
Am mers pe jos pentru ca balciul era la 20 de minute de casa. Si am ajuns.
P.O.V DEEA
Am ajuns la balci... ce frumos. Luminile straluceau foarte frumos. Era superb.
-Nu iti place? Putem pleca daca nu iti place.
-Glumesti? Cum sa nu imi placa. E perfect. La fel ca tine, Zayn.
-Pai sa inceapa distractia.
A fost cea mai frumoasa seara. Desigur ca nu am scapat nici de paparazzi, dar nu ne-a pasat. Ne-am dat in carusel, in trenulet, in roata uriasa, am mers la tunelul groazei, am mancat vata pe bat, Zayn a castigat un ursulet pe care mi l-a dat mie. Desigur ca nu s-a putut abtine sa nu ne facem putin de ras. Cand am vrut sa plecam, spunea fiecarei persoane:" O iubesc!" . Toti oamenii au zambit la afirmatia lui si au mers mai departe. Era deja tarziu. Am ajuns acasa. Baietii erau acasa. Adidasii lor erau la usa.
-Zayn, multumesc pentru seara asta minunata. Esti uimitor. Niciodata nu am mai fost la balci.
-Nu? Atunci vom merge in fiecare an cand va veni timpul.
-Multumesc. Dar chiar trebuia sa le spui tuturor ca ma iubesti?
-Da trebuia.
-Zayn, erau si paparazzi.
-Si? Am facut ceva gresit?
-Nu... dar cand ne urmareau te enervai.
-Nu vreau sa ma mai enervez din nimicuri.
-Ma bucur. Dar mie imi este somn. Hai la culcare.
Am urcat in camera si am adormit imediat.Hey, dragilor! Scuzati greselile de ortografie si lasati-mi comentarii. Love ya! ❤❤❤
CITEȘTI
Zile De Vara
FanfictionDeea termina clasa a x-a si decide sa se mute la fratele sau Harry. Cititi pentru a afla ce se intampla in vacata de vara. Cover by --L_Lavinia--