Niall+Evelyn

104 9 8
                                    

    Dormeam asa de bine. Ma aflam in lumea viselor. Dar m-am trezit din cauza unor tipete. M-am dat jos usor din pat pentru a nu-l trezi pe Zayn si m.am dus sa fac dus dupa care m.am imbracat asa:

am imbracat asa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.




    Am coborat scarile si m-am dus in bucatarie. Acolo erau Niall si Eve. Se certau pe un borcan de nutela. Niall a pus borcanul pe podea dupa care sa asezat deasupra lui pentru a nu-i lua Eve "comoara". Daca nu ar fi amandoi asa incapatanati ar fi un cuplu frumos.
- Ce se intampla aici? Mai avem borcane cu nutela.
- Si ce? Doar nu crezi ca o sa-l las pe asta sa castige. Nu, nu, nu...
- Ok... eu ma duc sa vad daca s-a trezit Zayn.
- Iubitul tau Zayn? spune Eve cu o voce pisicoasa.
- Da, iubitul meu Zayn. Aaa... sa nu uit. Vreau sa va spun ceva. Sa stiti ca ati fi un cuplu dragut.
- Noi?! intreaba ei surprinsi.
- Da.
- Eu cu mancaul asta? Niciodata.
- Eu cu ingamfata asta? Nu prea cred.
- Daca ziceti voi...
   Dupa ce am spus asta am urcat in camera mea si a lui Zayn. Se trezise si se juca pe telefon. Cand m-a vazut a aruncat telefonul intr-un colt al patului.
-Neata,iubire! spune el.
-Neata,frumosule! spun si il sarut pe obraz.
-Zayn, vreau sa iti spun ceva. Dar promite-mi ca Harry va afla dupa.
-Promit! Spune-mi, ce este?
-Vreau sa-mi fac un tatuaj.
-Ok... dar voi merge cu tine.
-Multumesc.
-Dar ce tatuaj vrei sa-ti faci?
-Unul semnificativ. Te schimbi si mergem?
-Da.
   Ma duc in bucatarie si cei doi erau inca acolo. Stai putin... am ratat ceva?! Niall o tine pe Eve in brate si mananca nutela.
- Ce se intampla?
- Se pare ca totul e mai dulce cand imparti. spune Eve care parca se pierde in ochii lui Niall.
- Asa este. spune blondul. Tu esti mai dulca ca nutela, Eve. Si eu iubesc dulciurile. Vrei sa fii prajiturica mea?
- Da. Spune Eve cu un zambet pana la urechi.
   Am iesit pe hol unde era Zayn.
- Trebuie sa iti spun o bomba.
- Spune! Nu ma mai fierbe!
- Niall si Eve sunt impreuna. Acum suntem 2 cupluri in casa.
- Ba 4 cupluri.
- 4 cupluri?
- Eu maine seara ma intalnesc cu Criss si Louis cu Elissa.
- Wow. Super.
   Am plecat dupa aceasta discutie la salon. Mi-am facut un tatuaj cu initialele mele si ale lui Zayn pe mana. Acum vine partea grea. Cum o sa ma duc in fata lui Harry si sa-i spun ca m-am tatuat? Cred ca o sa imi tina o morala despre faptul ca fetele au o piele frumoasa si ca nu trebuie sa se tatueze. Acum e acum.
   Intram in casa si baietii era in sufragerie. M-am pus langa Harry pe canapea.
-Harry, trebuie sa iti spun ceva. M-am tatuat.
-Foarte bine.
-Ce?
-Nu am nimic impotriva cu asta.
-Stai. Odata mi-ai spus ca urasti fetele cu tatuaje.
-Nu am spus eu asta.
-Inseamna ca om auzit-o din alta parte. Atunci ce sa zic... ma duc la fete. Pa baieti! Pa Zaynie!
-Pa! striga ei

    Buna prieteni de pe wattpad! Scuzati-mi greselile de ortografie. Stiu ca acest capitol a fost scurt, dar cel de al v - lea va fi mai mare. Spuneti-mi parerea voastra in comentarii! Va iubesc!❤❤❤

Zile De VaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum