Au trecut 2 zile de cand am iesit din spital si azi mergem la nunta. Ieri am fost cu Zayn la mal sa imi aleg rochia. Am luat-o pe asta:
Incep sa ma pregatesc pentru ca peste 2 ore mergem la nunta si imi este greu sa ma pregatesc. Sper doar ca baietii sa nu faca lucruri tampite, cum ar fi ca unul din ei sa fie beat manga. Nu s-ar face de ras in public... cred. Oricum fetele au ajuns si ele ai trebuie sa ne pregatim. Toate sunt superbe. Evelyn si-a prins parul intr-un coc elegant si are o rochie lunga galbena. Elissa are parul desprins si are o rochie fara bretele de culoarea levanticai. Criss are o cuafura eleganta si o rochie verde mulata. Sophia are parul desprins si rochia ei este scurta si violet. Dupa ce ne-am terminat de pregatit am coborat. Baietii ne asteptau.
-Sophie, de ce nu ai rochie lunga ca fetele? Esti cam dezbracata. zice Liam.
-Dezbracata? Te rog Liam... am 18 ani si pot sa ma imbrac cum vreau.
Liam a mai bolborosit ceva si apoi am plecat. Trebuia sa mergem intr-un parc unde se tine cununia civila. Am ajuns repede. Eram printre primii. Ne-am ocupat locurile si am inceput sa vorbim.
-Imi plac nuntile. Desi nu am prea fost la ele. zic eu.
-A noastra o sa iti placa si mai mult. imi raspunde Zayn.
-Nunta noastra... ce bine suna...
-Dar nu suna si mai bine Deea Ariana Malik?
-Suna foarte bine.
-Si Selena Malik.
-Ce? Selena Malik?
-Da, fetita noastra care va semana cu mama sa.
-De unde stii ca nu cu tatal?
-Simt eu asta... vom avea o fata si un baiat. Selena si...
-Harry junior! ne intrerupe Harry.
-Nu! raspund eu si Zayn la unison.
-Selena si Ryan. zice brunetul.
-Imi place... Dar pentru asta trebuie sa termin liceul...
-Nu ti-a spus Harry?
-Ce anume?
-Nu vei mai merge la liceu.
-Ce?
-Vei face acasa doi ani intr-unul. Deci anul viitor o sa dai bacul.
Nu am mai spus nimic pentru ca au aparut mirele si mireasa. Am asistat cand si-au jurat iubire vesnica, dupa care am mers la biserica si apoi la restaurant. Noi toata gasca eram la o masa. Lui Harry ii vine o idee.
-Prieteni? Ce ar fii daca am fura noi mireasa?
-De acord. spun baietii.
-Ne convine. spunem noi, fetele.
-Fetelor, voi tineti-l ocupat pe mire si noi furam mireasa.
-Ok.
Noi am vorbit cu Justin, cu mirele. L-am tinut ocupat. Harry vine dupa un timp si urca pe scena restaurantului langa taraf.
-Am un anunt de facut. Eu si prietenii mei am furat mireasa.
-Ce vreti la schimb? striga nasul cu zambetul pe buze.
-Vrem masina nasei mari.
-E a voastra! striga nasa mare. Dar unde e mireasa?
-E... se opreste Harry. Nu mai stiu... cu baietii?
-Si unde sunt baietii?
-Nu stiu... Aaa... mi-am adus aminte. Sunt in bucataria restaurantului. Lui Niall i s-a facut foame.
Pe usa intra baietii si mireasa. Ne asezam din nou la masa si Harry vine cu cheile masinii.
-Am venit pe jos si plecam cu masina... frumos.
-Nu nu nu. NOI plecam cu masina. Tu, Zayn, Sophia si Liam veniti cu taxiul. Nu avem destul loc in masina.
Ce?? El are masina si eu merg cu taxiul acasa? Pudel rau, Harry... Mi s-a facut rau si m-am dus acasa cu Zayn mai devreme. M-am schimbat si m-am pus in pat. Zayn intra pe usa cu o cana cu ceai pe care o indreapta spre mine.
-Iti mai e rau?
-Da... dar o sa imi treaca pana maine.
-Sa speram... imi fac griji pentru tine.
-Nu ai de ce. Cred ca am mancat ceva ce mi-a facut rau... nimic important.
-Daca si maine iti este rau mergem la doctor.
-Dar...
-Fara "dar". Ne-am inteles?
-Da. Te iubesc, Zayn.
-Eu te iubesc si mai mult. Tu m-ai invatat sa traiesc diferit. M-ai schimbat.
-In rau?
-Nu, in bine. Te ador.
Ne-am luat in brate si am adormit asa.Hey, friends! Un nou capitol. Nu uitati sa lasati comentarii. Scuzati greselile de ortografie. Love ya!❤❤❤
CITEȘTI
Zile De Vara
FanfictionDeea termina clasa a x-a si decide sa se mute la fratele sau Harry. Cititi pentru a afla ce se intampla in vacata de vara. Cover by --L_Lavinia--