Ne-a trezit foarte devreme. Astazi se muta Eve si Criss la noi. Baietii au carat din lucruri si noi aranjam din lucruri.
-Ce fac fetele? Ne intreaba Harry.
-Styles, dute si ajuta-i pe baieti.
-Calm. Am venit sa vad cum arata camera nostra, Criss.
-Frate, uite, camera mea e langa a voastra si stiu ca va iubiti mult, dar daca nu ma lasati sa dorm, pe tine, Criss te pun sa dormi cu mine, si pe tine Harry, te tund chel. Ati inteles?
-Bine, sefa! Spune Harry si ridica mainile. Criss, trebuie sa imi pui scoci la gura.
-Ha ha ha! Ce gluma buna, iubitule. Acum iesi si ajuta-i pe baieti.
-Bine, bine. Am plecat. Va las.
Harry a plecat si ne-am continuat treaba. Seara venise si noi tot nu terminasem, asa ca am impartit sufrageria, camera lui Louis si cea a lui Liam si a lui Niall. Eu, Criss si Eve am dormit in camera luui Louis, Liam a dormit in camera lui impreuna cu Louis, Niall tot in camera sa cu Harry, iar Zayn pe canapea in sufragerie. Am mancat spaghete facute de Criss si ne-am bagat la somn. In camera in care dormeam eu si fetele, ele dormeau bustean si eu nu puteam. Am iesit si m-am dus in sufragerie.
-Nu poti sa dormi? Intreaba Zayn.
-Nu. Tu?
-Nici eu. E incomoda canapeaua. La tine?
-Sforaie Evelyn. Ma duc in camera. Poate o sa adorm.
-Stai! Nu vrei sa dormi cu mine?
-Nu o sa te inghesui?
-Nu conteaza. Te rog.
-Fa-mi loc.
M-am intins si eu pe canapea langa Zayn.
-Noapte buna, iubito!
-Noapte buna, iubitule!Dimineata
Ne-am trezit primii, asa ca am facut micul dejun. Intre timp s-au trezit si ceilalti.
-Tu nu dormeai cu mine si Criss, surioara?
Apelativul folosit de ea m-a surprins. Nu ma asteptam sa ma accepte asa repede.
-Pai sforaiai si n-am putut sa dorm, asa ca am dormit cu Zaynie in sufragerie. Nu stiu cum a putut Criss cu tine.
-Pai aveam dopuri de urechi. Dar tot am auzit putin sforaitul ei. Ma lamureste Criss.
-Si pe mine de ce nu m-a anuntat nimeni ca draga mea sora sforaie?
-Sora? Deja mai uitat? Intreaba Harry.
-Harry, chiar daca sunt adoptata, eu nu ma simt o Evans. Eu intotdeauna voi fi o Styles. Imi pare rau, Eve.
-Si peste cativa ani vei deveni o Malik. Spune Zayn cu zambetul pe buze.
-Relaxati-va toti. Sunt o Evens, dar eu ma cosider o Styles si viitoare Malik. Sunteti multumiti?
-Da. Raspund ei la unison.
Am mancat si dupa ne-am apucat din nou de treaba si surprinzator, am terminat pana la 12:00. Camere lui Niall-Evelyn si Harry-Criss erau gata. Ne-am schimbat si ne-am zis sa mancam in oras. Am mers la Pizza Hunt. Fiecare ne-am luat un suc si pizza cu detoate, dar Niall si Evelyn au comandat atat de mult incat a trebuit sa fie unite niste mese pentru a incapea mancarea. Louis a platit pentru ca a zis ca face cinste. A platit destul de mult. Am mers si la mall. Am hotarat ca maine sa mergem la mare, asa ca ne-am luat costume noi de baie.Hey everyone! Am terminat si acest capitol care sper ca v-a placut. Lasati comentarii si scuzati eventualele de ortografie. Love ya! ❤❤❤
CITEȘTI
Zile De Vara
FanfictionDeea termina clasa a x-a si decide sa se mute la fratele sau Harry. Cititi pentru a afla ce se intampla in vacata de vara. Cover by --L_Lavinia--