Ma simt singura. Ma simt prost fara Zayn. El este singurul baiat care mi-a facut inima s-o ia razna. Cu el intotdeauna m-am inteles bine. Imi stie toate secretele. Tata a murit, mama nu o intereseaza de mine. Harry este baiatul mamei si eu... sunt si eu pe acolo. Harry este fratele meu care mereu ma ajuta, dar niciodata nu am avut incredere sa ii spun chiar tot. Acum sunt singura... Zayn nu stiu daca ma alege pe mine sau nu. Dar il iubesc atat de mult incat as accepta sa il vad cu altcineva, doar sa il vad fericit. E totul pentru mine. Dar voi astepta cat e nevoie. Va veni. Mi-a promis. Abia ma abtin sa nu il sun. Departarea asta ma inebuneste, dar mi-a cerut timp. Sper doar ca timpul asta sa se termine odata. Un ciocanit ma scoate din ganduri.
-Hei, sis!
-Hei, bro! Ce s-a intamplat?
-Poti sa vii cu mine pana la bucatarie? A venit cineva in vizita.
-Zayn?
-Nu. Altcineva.
Am coborat impreuna cu Harry. Jos nu era nimeni alta decat...
-Mama?! Exclam surprinsa.
Vine si ma ia in brate dar ies din stransoarea sa.
-De ce ai venit?
-Am venit sa imi vad copiii. E ceva rau?
-Nu. Dar cand eram la internat care era la 2km de casa nu ai venit, dar ai venit de la sute de km.
-Eram ocupata. Stii, ti-am mai spus. O femeie de succes niciodata...
-Niciodata nu trage pentru altul.
-Exact.
-Parca nu te interesa de noi. Cand am ajuns aici te-am sunat sa vorbim, dar ai spus ca nu ai timp de mine.
-Iarta-ma. Oricum plec diseara.
-Mai bine. Pana atunci eu plec in oras.
Harry a strigat dupa mine dar nu l-am bagat in seama. Am mers mai departe. M-am oprit la o cafenea. Am sunat-o pe Criss.
Convorbire telefonica deschisa
-Criss... putem sa ne intalnim?
-Sigur. Unde?
-La cafeneaua de pe Street Mholer.
-Ajung in jumatate de ora.
-Ok. Te astept. Pa!
-Pa!
Convorbire telefonica inchisa
Pana a venit Criss eu am baut 3 capuccino si un 3 in 1.
-Hei! Spune Criss. Esti bine?
-Nu. Deloc. A venit mama. Si stii ca eu si mama...
-Da mi-ai spus. Si cat sta?
-Pana diseara.
-Si tu ce o sa faci?
-M-am gandit ca mergem la mall. Am luat un card de al lui Harry.
-Buna idee. Mergem?
-Nu vrei ceva de baut?
-Cand am auzit de shopping...
Am achitat nota de plata si am mers la mall. Am cumparat multe chestii. Abia astept sa le vada... da, am uitat. Zayn a plecat.
-Deea, uite ce camasi frumoase.
-Sunt barbatesti.
-O sa ii iau lui Harry. Ce culoare sa ii iau? Verde sau albastru?
-Avand in vedere ca sunt culorile lui preferate... ia-i-le pe amandoua.
-Ai dreptate. Sper sa ii placa.
-Crede-ma, tot ce e de le tine ii place. De cand e cu tine, pare a fi un alt Harry. Unul mai bun.
Am terminat cumparaturile si am ajuns acasa. Mama plecase. Mai bine...
-Nu trebuia sa te porti asa urat! E mama. Striga Harry.
-Eu m-am saturat. Tu ai plecat de la 14 ani si ti-ai facut un viitor. Eu a trebuit sa stau cu mama si sa ii suport ifosele. M-am saturat. Intelegi?
-Nu ti se pare ca esti nesimtita?
-Eu? Nesimtita? Lasa-ma.
-Nu stiu cum te-a suportat Zayn. Poate de aia a plecat.
Cand am auzit asta am inceput sa plang. Am urcat repede scarile spre camera mea. M-am aruncat in pat si am inceput sa plang. Usa s-a deschis. Era Harry.
-Scuze... am reactionat asa pentru ca eram nervos. Stii ca nu te-as rani. Te rog iarta-ma. A vorbit gura fara mine. Iarta-ma.
Am sarit in bratele lui si am inceput sa ma linistesc. Am avut o discutie frate-sora. Stiu ca nu a vrut sa ma raneasca.Hey friends! Acesta este noul capitol. Sper ca va placut. Lasati comentarii si scuzati greselile de ortografie. I love ya! ❤❤❤
CITEȘTI
Zile De Vara
FanfictionDeea termina clasa a x-a si decide sa se mute la fratele sau Harry. Cititi pentru a afla ce se intampla in vacata de vara. Cover by --L_Lavinia--