O mica cearta

32 6 0
                                    

         M-am trezit si am facut un dus si m-am imbracat in blugi scurti si un tricou larg. Am coborat si toti erau la masa. Louis si Evelyn mancau, Louis si Elissa se uitau pe telefoane, Sophie era aproape adormita, Liam dezinfecta o furculita, Criss parea a fi suparata si Harry se uita la ea cu tristete. Astia doi s-au certat. Ii impacam noi cumva. Zayn venea cu o farfurie cu sandvisuri.
-Uite cine s-a trezit! Neata, iubito!
-Neata, iubitule! Neata, gasca!
-Neata!
-Criss, vrei sa iesim azi doar noi doua? As vrea sa mai vorbim. Spun eu.
-Mi-ar prinde bine. Ma duc sa ma imbrac in ceva frumos.
-Te astept.
       Am mancat si dupa a coborat si Criss. Am luat masina sa si am mers sa ne plimbam prin parc.
-Criss, tu si Harry v-ati certat? Se vede pe fetele voastre.
-Pai... totul a inceput din cauza mea.
-De ce?
-Sa iti povestesc. Am fost in club si am baut putin. Bine, putin mai mult. Da, bine, am baut mai mult decat trebuia. Am inceput sa dansez si nu imi mai aduc aminte ce se intamplase seara. Dar dimineata cand m-am trezit eram langa alt barbat. Ryan parca. Cand mi-am dat seama ca eram goi, am fugit si m-am imbracat, dupa care am mers acasa. Am plans mult, foarte mult. M-am decis ca Harry oricum va afla, asa ca mai bine ii spun eu. Nu merita sa fie mintit. Il chem pe Harry la mine acasa sa vorbim.
-Harry, trebuie sa iti spun neaparat ceva. Spun plangand.
-Nu mai plange, iubito. Ce s-a intamplat?
-Harry... e... eu...
-Curaj.
-Harry,, te-am inselat.
-Ce? Cum ai putut sa imi faci asta. Si cade in genunchi.
-Am fost beata si nu stiam ce fac.
-Esti o depravata! Si cel mai rau e ca te iubesc! Intelegi? Si tu mi-ai calcat in picioare sentimentele. Tu.
-Eu, depravata?
-Tu. Tu esti cauza a despartirii noastre.
-Despartire? Nu, Harry...
-Ba da. Ma doare. Si rana asta pe care mi-ai provocat-o nu stiu cum va fi tratata. A plecat, trantind usa in urma lui.
-Doamne... ati gresit amandoi. Tu l-ai inselat, el te-a ranit. Sper sa va impacati.
-Si eu. Imi pare rau. Foarte rau.
-Se va rezolva.
       Ne-am plimbat, am fost la film  si la shopping. Ne-a prins bine amandoua. Am stat pana tarziu si apoi am mers acasa. Maine Eve si Criss se vor muta la noi. Sophie si Elissa nu au vrut. Cand am ajuns acasa, Harry era in fata casei rezemat de usa. Am mers inainte si Criss si Harry  s-au privit in ochi, parca se pierdeau.
-Criss, uite...
-Nu, Harry, ai dreptate. Sunt o depravata. Eu am cauzat despartirea.
-Nu exista despartire. Am analizat situatia si ai facut asta sub influenta bauturii. Daca nu e prea tarziu, eu te vreau inapoi. Te iubesc!
-Si eu te iubesc, Harry.
      A urmat un sarut demn de o telenovela. Sunt perfecti impreuna.
-Acum ca ati terminat si v-ati impacat, putem intra?
      Cei doi se uita la mine si zambesc. Doamne sunt asa frumosi impreuna. Am intrat si am fost intampinata de Zayn.
-A venit, iubirea mea.
-Ce e cu tine de esti asa de dragastos in ultima vreme?
-Mi-am dat seama ca am cea mai frumoasa partenera de viata si nu trebuie sa o pierd. Si vreau sa recuperez zilele de la pauza.
-Mie imi convine.
        Ma ia in brate si ma duce pana la canapea. Toti eram plictisiti si ne era foame. Niall a facut mancare. Se pricepe. Si am inceput sa ne jucam adevar sau provocare. Toti am ales adevat pentru ca stiam ca nu vor fi provocari bune, mai putin Liam care se dadea mare. Asa ca a primit multe provocari. O sa va spun doar doua. 1. S-a imbracat in femeie si a trebuit sa se plimbe asa pe strada. 2. L-am pus sa mearga la un cuplu de pe strada si sa il intrebe pe baiat de ce il inseala. Tipul si-a primit o palma de la fata, dar am mers dupa ei si le-am zis ca a fost o provocare. Am adormit foarte tarziu pentru ca ne-am uitat si la un film de groaza.

Hey, friends! Inca un capitol! Sper ca va placut, si daca da, lasati comentarii. Scuzati greselile de ortografie. I love ya! ❤❤❤

Zile De VaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum