M-am trezit. Zayn nu era langa mine. M-am dus sa fac un dus dupa care m-am imbracat cu o rochita scurta cu floricele.
Am coborat in bucatarie pentru ca imi era foame. Fetele au venit la noi si erau cu baietii la masa.
-Neata! spun eu.
-Neata? E 5 dupa-amiaza. Ai dormit de ieri seara cand ai venit pana acum. ma lamureste Harry.
-Ce? Zayn, de ce nu m-ai trezit?
-Dormeai asa frumos... nu ma lasa inima sa te trezesc.
-Bun... stati! In seara asta sunt intalnirile voastre!
-Da! raspund toti deodata.
-Fetelor, haideti la mine in camera sa va ajut sa va pregatiti.
-Ai gresit! spune Zayn. 1 e camera noastra si 2 sa va pregatiti. Mergem si noi cu iei la intalnore. O sa fim toate cuplurile la aceeasi intalnire.
Cand am auzit asta, noi, fetele ne-am dus in camera mea si a lui Zayn pentru a ne pregatii. Ne-am imbracat cu hainele pe care le luasem de la mall acum 2 zile. Eu m-am imbracat asa:Nu m-am imbracat chiar elegant nici banal. Fetele s-au imbracat elegant.
Am coborat si i-am vazut pe baieti. Ne-am luat de mana partenerii si am urcat in masina. Drumul era unul linistit. Nici unul nu vorbea. In sfarsit am ajuns la restaurant. Am comandat toti cate o pizza, mai putin Niall si Eve cqre si-au comandat mai mult. Harry incepe sa vorbeasca:
- Fetelor, v-am adus aici pentru a ne cunoaste mai bine si penru a va dezvalui o surpriza. Maine dimineata plecam in vacanta o saptamana!
- Yeeeey! am strigat noi asa de tare ca tot restaurantul se uita ciudat la noi.
-Ooops... am uitat. Maine trebuie sa merg sa fac poze. Asta e munca mea.
Nimeni nu a mai spus nimic. Zayn a iesit suparat din restaurant. Harry mi-a facut semn sa ma duc dupa el si asa am facut. Statea pe treptele din fata restaurantului. M-am asezat langa el.
-Zayn...
-Ce e? spune el suparat.
-Intelege-ma. Asta e serviciul meu.
-Se pare ca serviciul tau e mai important ca mine si ca iubirea pe care ti-o port.
--Zayn, nu spune asta.
-De ce? Mint?
-Sa stii ca esti cel mai important om din viata mea. Si tu esti in fata oricui. Nu merg la munca. Rup contractul. Vreau sa fim fericiti, u sa ne certam. Vreau sa te vad zambind.
-Deea...
-Da?
-Sa stii ca te iubesc! Chiar si cand reactionez impulsiv, vreau doar sa ne fie bine.
-Stiu. Si te iubesc!
L-am sarutat scurt dupa care am intrat in restaurant de parca nimic nu s-ar fii intamplat. Am stat pana la ora inchiderii si apoi am mers acasa. Fetele au dormit la noi. A fost o seara frumoasa iar maine plecam in vacanta.Buna, prieteni! Scuzati-mi greselile de ortografie. Lasati-mi comentarii! Va iubesc si va pup!❤❤❤
CITEȘTI
Zile De Vara
FanfictionDeea termina clasa a x-a si decide sa se mute la fratele sau Harry. Cititi pentru a afla ce se intampla in vacata de vara. Cover by --L_Lavinia--