Vacanta 2

63 5 2
                                    

  Ne-am trezit foarte devreme pentru ca turul incepe la 8, noi ne-am trezit la 5. Nici eu nu am inteles de ce cu 3 ore inainte. Aaa... gata! Stiu de ce! Azi e ziua Sophiei si mergem sa facem cunostinta cu ea si sa ii dam cadouri. Nu o cunoastem, asa ca am luat cam ceea ce ar vrea o fata. Un card de credit cu o suma maricica. Eu mi-as fi dorit asta de ziua mea. Zayn e la baie, iar intre timp eu ma schimb. Zayn a iesit de la baie cand eu nu terminasem din a ma imbraca.
-Zayn, intoarce-te!
-De ce? Te-am mai vazut asa.
-Acum e altceva. Te rog!
-E atat de important pentru tine?
-Da.
-Atunci eu ma duc pana la Liam sa vorbesc ceva cu el.
  Cand a pus mana pe clanta si a vrut sa plece...
-Zayn.....
-Da.
-Multumesc ca ma intelegi. Te iubesc!
-Si eu,frumoaso!
  Dupa ce mi-a zis asta, a iesit din camera. E un baiat foarte bun. Sunt o fata foarte norocoasa. Dupa ce m-am imbracat am mers in camera lui Liam sa ii spun lui si lui Zayn sa coboram in hol pentru ca ceilalti ne asteapta. Cand am intrat baietii vorbeau despre ceva. Am intrat, dar nu m-au vazut.
-Liam, cum sa ii spun Deei asta?
-Ce sa imi spui? intervin eu.
-Iubito...
-Ce sa-mi zici Zayn?
-Promite-mi ca iti voi spune, nu ne va strica relatia.
-E grav?
-Putin...
-Bine. Spune acum.
-Deea, sunt dependent de droguri. De 3 luni ma droghez in fiecare zi.
-Ce??? Zayn... uite, sunt foarte suparata pe tine, dar eu cred in tine. Cred in noi. Ma iubesti?
-Mai mult decat orixe de pe lume.
-Atunci vei renunta la droguri pentru mine.
-O sa incerc...
-Nu, Zayn, nu o sa incerci. O sa o faci. Stiu ca o sa-ti fie greu, dar e mai bine pentru tine. Si de acum in colo sa nu imi mai ascunzi lucruri. Orice s-ar intampla, oricat de complicat ar fi, trecem impreuna peste. Zayn, esti cel mai bun lucru din viata mea si nu vreau sa te pierd.
-Iti promit ca ma las de droguri.
-Multumesc.
   Liam nu spunea nimic. El doar se uita la noi.
-Eu am venit sa va chem jos. Ceilalti ne asteapta. Haideti.
   Am coborat si desigur ca a trebuit sa dau explicatii "sefului de trib" de ce am intarziat.
-Ce ati stat atat? intreaba seful de trib.
-Am rezolvat o problema, cretule. Nu-i asa, baieti?
-Da. raspund Liam si Zayn.
   Dupa incheierea discutiei ne-am plimbat prin parcuri, am vizitat magazine, am fost la o terasa, am facut poze. A fost o zi super. Mai putin partea cand am trecut prin piata si Louis a vazut morcovi. Abia l-am luat de acolo. Dar tot i-am cumparat o punga cu morcovi.
   Acum mergem sa ii cantam Sophiei la multi ani. Am aflat la ce etaj sta si numarul apartamentului. Am ciocanit. Cand a deschis a ramas blocata putin. Nu se astepta la asa ceva. I-am cantat "La multi ani!" dupa care i-am dat tortul si cadoul. E o fata draguta. Dar cred ca dupa ce am intrat, 20 de minute ea si Liam se uitau unul la altul. Am mai stat putin si dupa am plecat. Liam sa ales si cu o intalnire cu Sophie. Dar e o problema. El are fobie de linguri, iar ea de furculite. Cum o sa manance astia doi impreuna?! Se descurca ei, doar sunt cuplul ideal.

Buna ,prieteni! Scuzati-mi greselile de ortografie. Daca va place cartea lasati comentarii. Va pup si va iubesc!❤❤❤

Zile De VaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum