Vacanta 1

69 5 3
                                    

   Ne-am trezit devreme pentru a prinde avionul spre Haway. Zayn deja coborase. Eu mi-am facut un dus rapid si m-am imbracat asa:

 Eu mi-am facut un dus rapid si m-am imbracat asa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  Am coborat. Zayn mi-a luat bagajele si le-a dus in masina dupa care am plecat. Cand am ajuns la aeroport lui Niall i s-a facut foame. Harry stia ca o sa se intample asta, asa ca i-a luat o punga de cipsuri de acasa. Desigur ca a impartit punga cu Eve. Am asteptat o ora dupa care am urcat in avion. Eu eram asa obosita incat am adormit. Pana cand cineva(Harry) m-a trezit. Si nu intr-un mod normal, nu... a luat o sticla cu apa si m-a stropit.
-Ce e? intreb eu.
-Am ajuns.
  Am coborat din avion dupa care am luat un taxi pana la hotelul in care baietii au facut rezervare. Era mare si destul de luxos. Cred ca baietii au strans ceva bani. Harry a vorbit cu receptionera, dupa care ne-am primit cheile de la camere. Fiecare cuplu statea intr-o camera, mai putin Liam care e singur. Ne-am despachetat, am mancat si am hotarat sa mergem la plaja. Hotelul era la 10 minute departare de plaja. Baietii au intrat in apa. Noi am ramas sa ne bronzam. Eve a plecat pana la Niall si s-a intors nervoasa.
- Ce sa intamplat?
- Niall...
- Mai exact?
- Ma duceam sa vad ce fac baietii si Niall vorbea cu o tipa blonda.
- Aiurea.
- Dar partea cea mai nasoala e ca s-au luat si in brate.
- Si mai aiurea...
   S-a lasat o tacere apasatoare. Peste cateva minute vin baietii. Niall s-a dus la Eve.
- Sa intamplat ceva, prajiturica? intreaba blondul.
- Da. Cine era blonda?
- Verisoara mea. Nu stiu cum a ajuns aici.
- Verisoara ta?
- Da, iubire. De ce?
- Credeam ca preferi blondele. Spune Eve stanjenita. Imi pare rau ca m-am indoit de tine.
- Nu e nimic. Dar nu mai fii asa geloasa.
   Cei doi au terminat discutia. Dar ceva ne- atras atentia: zambetul tampit al lui Liam.
- De ce zambesti ca idiotul? intreaba Zayn.
- Ma gandeam ca poate imi face cunostinta Niall cu blonda aia. Cum o cheama?
- Sophie. Iti place de ea, Liam? intreaba Niall.
- Cam asa ceva...
- Pai ai noroc. E cazata la acelasi hotel cu noi.
- Serios?
- Da.
  Liam doar cand ii auzea numele acestei fete, ochii lui capatau o sclipire. Poate va fi ceva intre ei. Daca si Sophia ar avea fobie de linguri, chiar ar fii perechea perfecta. Dupa o zi de stat la plaja, am mers la hotel. Ne-am culcat devreme deoarece maine vizitam imprejurimile.

 Ne-am culcat devreme deoarece maine vizitam imprejurimile

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ea este Sophie

   Buna, dragilor! Scuzati-mi greselile de ortografie si lasati-mi comentarii despre cum vi se pare povestea. Va pup si va iubesc! ❤❤❤

Zile De VaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum