Peste o saptamana
Ma trezesc si ma duc sa fac un dus rapid. Astazi o sa fie o zi foarte grea. Este aniversarea mea si a lui Zayn. Am fi facut 2 luni de relatie. Dar el nu este azi langa mine. Voi incerca sa nu fiu trista. Sunt sigura ca nimeni nu si-a adus aminte. Doar Zayn care e la mii de km departare. Imi e asa dor de el. Il iubesc si tocmai de aceea astazi voi fi fericita. Cobor scarile si nu e nimeni in sufragerie. Ma duc in bucatarie si...
-La multi ani!
Am ramas blocata. Erau baietii si fetele cu un tort pe care scria "Zayn si Deea". Nu pot sa cred ca si-au adus aminte.
-Wow... reusesc sa murmur.
-Surioara, nu plange. Zice Harry.
-Sunt lacrimi de fericire. Multumesc!
A urmat o imbratisare de grup si apoi am mancat tortul. Am primit si cadouri. Foarte dragut. Am mers cu fetele la cumparaturi si dupa am venit acasa. Am mers seara in parc si ne-am plimbat cu totii. Harry si Criss erau sub salcie pe bancuta. Liam si Sophie mancau inghetata, Eve si Niall le-au furat inghetata. Tipic lor. Louis si Elissa se plimbau. Astfel eu m-am asezat pe o bancuta pe care mi-a spus Harry sa stau pana vine o surpriza la 09:45. A fost ciudat ca mi-a spus ora exacta. S-a facut timpul. Astept. Deodata doua maini ma cuprind intr-o imbratisare. Parfumul asta... l-as recunoaste oriunde.
-Zayn!
-Chiar eu, iubito.
M-am intors si l-am strans in brate.
-Nu pot sa cred...
-Ce anume?
-Ca ai venit.
-Ti-am promis. Dar am o veste proasta.
-Sa nu imi spui ca ma lasi...
-Nu, nu o sa scapi de mine prea curand. Te iubesc!
-Te iubesc!
A urmat un sarut apasat si apoi am auzit aplauze. Zayn mi-a luat si un cadou. Mie mi-a dat un lantic cu numele lui, si el are cu al meu. Apoi m-am intors spre Criss si Harry.
-Voi stiati ca vine?
-Logic. Te iubesc surioara!
-Te iubesc, idiotule!
Ne-am plimbat prin parc pana tarziu. Desigur ca am postat si poze pe retele de socializare ca directionerii sa stie ca eu si Zayn nu ne-am despartit. Deja aparusera zvonuri despre pauza noastra. Am primit mesaje de la fani, dar si de la hateri. Tot ce conteaza acum e ca e langa mine. Acum poate sa pice si cerul pe mine. Nu ma intereseaza. Pozele de pe retelele de socializare publicate chiar azi:
Am primit foarte multe comentarii si like-uri. Am primit si poze de la fani cu noi si inimioare si emoji dragute. Ma bucur ca directionerii ma plac. Am ajuns acasa si eu si Zayn am urcat sa vorbim.
-Ma bucur ca te-ai intors. Imi era foarte dor de tine.
-Si mie de tine, iubire... dar a trecut. Stiu ca a fost o idiotenie pauza asta, dar...
-Nu, aveai dreptate. Cred ca si mie mi-a facut bine acest spatiu. Intr-un fel...
-Stii cat m-am abtinut sa nu urlu de dor?
-Stii cat m-am abtinut sa nu imi strang de gat fratele? El chicoteste la raspunsul meu. Conteaza doar ca suntem impreuna. Doar asta.
-Ai dreptate.
-Mereu am drepatate.
-Modesto!
-Sunt modesta.
-Dar esti si foarte frumoasa.
-Nu sunt cu nimic mai frumoasa decat altele.
-Ba esti. Esti foarte frumoasa...
-Stii de ce sunt asa?
-De ce?
-Pentru ca te iubesc si ma iubesti. Ne iubim. Si asta ne face mai frumosi.
M-a luat in brate si m-a sarutat apasat. Nu ne-am mai schimbat. Am adormit.Dimineata
Ma trezesc si simt din nou acel sentiment de siguranta pentru ca Zayn e cu mine. Baiatul viselor mele e la cativa centimetri de mine. E asa de frumos. E superb. Orice fata l-ar vrea langa ea, insa el e langa mine. Se trezeste si se uita la mine dupa care ma ia in brate. Ii raspund si imi asez capul pe pieptul lui.
-Iubirea mea de cand s-a trezit? Intreaba el cu o voce ragusita.
-Acum cateva minute. Ma duc sa fac cafeaua.
-Stai! Nu ai uitat ceva?
-Ce anume?
-Ai dormit in hainele de aseara. Nu te schimbi?
-Ma duc sa fac cafeaua si apoi vin fac dus, ma schimb. Ok?
-Da.
Am mers la bucatarie si Niall plangea.
-Ce s-a intamplat?
-M-am certat cu Eve.
-De asta plangi? O sa va impacati.
-Crezi?
-Da. Tu doar fa gesturi romantice, frumoase. Care ar putea s-o impresioneze.
-Asa am sa fac. Tu de ce ai coborat?
-Cafea.
-Am facut eu. Inca frige.
-Mersi.
Am luat cafeaua si am mers sa o beau cu Zayn. Ne-am facut dus, ne-am schimbat si am facut un plan sa ii impacam pe Eve si Niall. Am chemat-o pe Eve si am pacalit-o sa se duca pana in subsol sa ia ceva. Acolo era si Niall. I-am incuiat. Ne-au rugat sa deschidem un timp, dupa care nu s-a mai auzit nimic. Cand au trecut 30 de monute de cand s-a lasat linistea, am deschis usa. Ei erau imbratisati si se jucau cu jocul de sah gasit undeva printr-un dulap.
-Sunteti bine? Intreba Harry
-De ce nu am fi? Intreaba Eve. Iubire, e randul tau.
-Asa e, iubire.
Ok... ca de obicei ei se impaca in 10 minute. I-am lasat singuri. Noi am mers in sufragerie sa ne uitam la filme. Oricum maine baietii au concert in Liverpool. Si eu voi merge cu ei. Eu si Sophie. Criss si Elissa merg cu parintii la bunici, iar Eve merge la o matusa la spital. Sper doar sa fie totul ok... abia astept. Ador sa ii ascult cantand. Sunt super. Nu degeaba au atata succes. Sunt foarte buni. Ne-am uitat la filem pana la 22:30 si apoi ne-am facut bagajele si ne-am pus la somn.Hey prieteni! Sper ca v-a placut capitolul acesta. Nu uitati de comentarii. 500 de ochisori! Multumesc! Pentru mine inseamna mult! Scuzati greselile de ortografie! I love ya! ❤❤❤
CITEȘTI
Zile De Vara
Hayran KurguDeea termina clasa a x-a si decide sa se mute la fratele sau Harry. Cititi pentru a afla ce se intampla in vacata de vara. Cover by --L_Lavinia--