Dizi Müziği
Gözlerimi ağır hareketlere açtığımda tepemde dikilmiş birini gördüm ama tam göremediğim için "Teyze.. Neden tepemde dikiliyorsun?" demiştim.
"Teyze mi? Ben MiCha MinJi."
"He?" gözlerimi ovalayarak "Mi-Cha? demiş, ayaklanarak başımda dikilen şahsı sorgulamıştım. "Ne işin var burda?"
"Hiiiç öylesine seni ziyaret edeyim dedi- MinJi ben de kaldın farkında mısın?"
Errafıma bakındığımda kendi evimde olmadığımı görmek bir an için afallatmıştı.
"Ah.. Sen de kaldım değil mi?"
"Hadi kalk üstünü giyin de kahvaltımızı yapalım. Sonra lokantaya gidelim."
[Hemen alışmış mı kıza?? Bi de, SVJJK yüzünden şu kahvaltı olayına karşıyım artık. Zaten kahvaltı yapan biri değilim, sabahları mide almaz bir şey, bi de bunlar soğuyor.. Neyse]
Ben: Tamam.
. . .
"Yavaş ye Min Ji, boğulacaksın."
"N'apoyom acokmoşom. Hem bana diyorsun ama sen de hızlı yiyorsun."
"Ben yetişmek için yiyorum ama sen bildiğin löp löp tıkınıyorsun"
"Ih.."
"Neyse.. Hadi gidelim artık."
"Tamam"
. . .
[Üşendiğim için hızlı geçişleri hızlı olarak bırakıyorum. Düzenlediğime dua edin ve susup okuyun lütfen]
Lokantaya doğru yol alıyorken bir kitapçıda MiCha çok istediği kitabı, kitapçının camındaki rafta görmüş, duraksayıp bakmıştı.
"MinJi, şuradaki kitabı görüyor musun? O kitabı almayı çok istiyorum. En son almaya gittiğimde bittiğini söylemişlerdi. Yine gelmiş! Lütfen gidip alalım"
"Olur ama çabuk olalım""Çok teşekkür ederim MinJi"
MinJi kitabı görevliye sorup satın alıyorken ben kitaplara öylesine bakınıyordum.
Birden bire kulağıma gelen bir ses, "Günaydın sakar" dediğinde düz yüz alan suratım ile irkilip kalmıştım.
"Hı? Yine mi? Kim bu sesin sahibi ya? Park Jimiğn! Sen misin? Çık ortaya!"
"MinJi? Kendi kendine ne diyorsun? Hatta niye tartışıyorsun? Kendinle alıp veremediğin ne?"
"MiCha kendimle konuşuyorum. Park Jimin'i tanıdığımdan beridir her sabah 'günaydın sakar' diye bir ses duyuyorum ama kim olduğunu göremeden o kişi yanımdan hemen uzaklaşıyor."
"Bu kişi Jimin olabilir mi?"
"Ben de ondan şüphe ediyorum ama bilemiyorum da.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Psikopat_Park Jimin
FanfictionYorumlara bakmadan okursanız spoi yemezsiniz ♡ Yayımlanma tarihi: 07.10.2017 Bitiş tarihi: 17.12.2017 ~×~ Düzenlenmeye alınma tarihi: 04.07.2020 Bitiş tarihi: 14.08.2020 Kısaca "GPPJM" de diyebilirsiniz. © sweet-kookiem