Dizi Müziği
"Günaydın sakar"
"Hı? Kimsin sen? Ses ver! Kim olduğunu söyle! Kimsin? Neden bana sakar diyorsun? Bana sakar diyen kişi, seni tanıyor muyum? Kimsin? Neden seslenip kendini göstermiyorsun ve ortadan yok oluyorsun? KİMSİN!"
"Beni kısa zamanda bulucaksın sakarcım. Ama şimdi değil"
"Hı? Kimsin?"
"Sen bul"
" Nasıl bulayım? kaçıyorsun"
"Orası sana kalmış bir şey. Çok istersen bulursun beni ama dikkat et. Beni bulman belki de hiç iyi olmaz.."
"Ne? Ne demek şimdi bu? O zaman neden beni rahatsız ediyorsun? Kimsin dedim? Ses ver! Kimsin?"
~•~•~•~•~•~"KİMSİİİİİİİİİ...N! Hı? Rüya mıydı? Rüyama kadar girdi ya.. Kafaya çok taktım demek ki.. Takmamak elde mi? Kim bana sakar diyor her seferinde? Bi de 'sen bul' diyor.. Son bol.. Psikopat. Kim ya bu kim? Park Jimin! Sensin değil mi? Eğer sensen her sabah beni korkutarak ve rahatsız ederek kaçmanın cezasını çekiceksin! Kork gazabımdan Park Jimin!"
Giyinip koridordan merdivenlere doğru yürüdümüğümde odadın birinden şarkı söyleyen birinin sesini duymamla duraksadım.
"Kim bu ya? Teyzem Olamaz çünkü ses erkek sesi.. Hırsız mı yoksa? Ama hırsız olsa sabah sabah soygun yapmaz hem de şarkı söyleyerek.. Kim bu?"
"Günaydın sevgilim tatlı uykundan uyandın mı? Benden ayrı bu sabah, güllere boyandın mı~"
[Dejavu oldum.. Hatta dejavu olduğumu yazdığımı da dejavu oldum]
"Tabii ya.. Yong bu! Ne söylüyor bu ya? Bildiğim kadarını çeviricem. Ayh, niye çevireyim canım?"
Kapısını tıklattığımda kesilen sesin kapıyı açmasını beklemiştim.
" Hı? Kimsin?"
" Oda siparişiniz geldi efendim, onu getirdim."
"Ben oda siparişi vermedim?"
"Aç şu kapıyı seni salak! Benim, MinJi"
"ah, MinJi! Kapıyı açabilirsin, müsaitim."
Devrik gözlerimle kapıyı açtığımda aynanın karşısında süslenen Yong görmek kafamda üc nokta oluşturmuştu.
" Sen sabah sabah şarkı mı söylüyordun?"
"He? Yoo.."
"Yong! Duydum seni"
" Anlamadın ama di mi? Yani sözleri.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Psikopat_Park Jimin
FanficYorumlara bakmadan okursanız spoi yemezsiniz ♡ Yayımlanma tarihi: 07.10.2017 Bitiş tarihi: 17.12.2017 ~×~ Düzenlenmeye alınma tarihi: 04.07.2020 Bitiş tarihi: 14.08.2020 Kısaca "GPPJM" de diyebilirsiniz. © sweet-kookiem