Dizi Müziği
"Beyler, ben MinJi'yi bulacağım"Telefon ettiği Namjoon "Burda değilmiymiş?" dediğinde cevap verdi Jimin,
" Maalesef"
"Nerde bulacaksın ki?"
" Belki evindedir, oraya bakacağım ya da Yong'un kardeşi JaeHwa'nın yanındadır. Oralara bakacağım. Gidebileceği her yere."
" Biz de gelelim"
" Tamam"
Yolda yürüdüğü yerde telefonu çalan Jimin, arayının MinJi olduğunu görmesi ile duraksadı.
"MinJi!"
"Beyefendi, MinJi hanımı şimdi hastaneye getirdiler. Sokakta bayılmış. Sokaktan geçen bir kişi hastaneye getirdi. Ben hastane görevlisiyim. En son aramalarda siz vardınız. Ben de arayıp haber vermek istedim. Hemen gelebilir misiniz?"
" Ne? Hemen geliyorum"
Hastaneye bir hışımla gidip diğerlerine de haber vermişti Jimin.
O sırada BTS lokantadan çıkıyordu ki onlara DaeHyun çarpmıştı.
"Pardon"
" Biraz dikkatli olun"
"Özür dilerim acelem var da.."
Hızla içeri girip Namjoon'un gözüne bile bakmadan tüydüğünde Yoongi sordu, "Bu kim?"
"Şefin oğlu diye duymuştum Jimin'den. Babasının yanına gelmiş belli ki. Neyse biz gidelim."
. . .
" Merhaba, ben Jimin. MinJi'nin sevgilisiyim. Beni aramıştınız, haber vermiştiniz. MinJi şu an nerde?"
"26 numaralı odada kalıyor. Şu yolu takip edin sonra sağa dönün. Oradaki kapıların sayılarına bakarak bulabilirsiniz."
" Teşekkür ederim"
Hızla odama giren Jimin, "MinJi! " diye seslenerek koşmuştu yanıma.
"N'oldu sana böyle? Uyan MinJi uyan."
"Sakin ol Jimin, şimdi uyanır." Jimin'in ardına odaya giren Namjoon ve diğerleri Jimin'e teselli vermeye çalışıyordu.
O sırada gözlerimi yavaşça açan ben, başımda dikilen adama baktım.
"Nerdeyim ben?"
" MinJi! Şükürler olsun. Hastanedesin güzelim."
" Yine mi başımın ağrısından bayıldım? İyi de sen yoktun yanımda ama şimdi burdasın?"
" Ben seni çok aradım hatta mesaj da attım MinJi ama sen cevap vermedin. Sonra senin telefonundan beni aradılar. Hastanede olduğunu söylediler. Sokaktan geçen biri görmüş bırakmış buraya. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Psikopat_Park Jimin
FanficYorumlara bakmadan okursanız spoi yemezsiniz ♡ Yayımlanma tarihi: 07.10.2017 Bitiş tarihi: 17.12.2017 ~×~ Düzenlenmeye alınma tarihi: 04.07.2020 Bitiş tarihi: 14.08.2020 Kısaca "GPPJM" de diyebilirsiniz. © sweet-kookiem