Dizi Müziği
"Merhaba hanımfendi. JaeHwa'nın odası nerdeydi?" koşarak yanına gittiğim danışmana sorduğum soruya, "Soy adı neydi?" diye karşılık verildiğinde düşünmüştüm.
"Aa.. Yong onu kardeşi olarak evlatlık aldığına göre soy isimleri de aynıdır değil mi? Lee Jae Hwa."
"Hemen bakıyorum."
"MinJi!"
Danışmanın bakmasına gerek kalmadan beni görüp seslenen Yong'a bakmıştım.
[Bir şey dicem, kızın yanına daha önce gitmedi bu? Ee odasını bilir o zaman"
"Yong?"
"Teşekkürler hanımfendi gerek kalmadı. Aradıkları yere ben götürürüm. Benim yakınıma geldiler."
Danışmana güzel dille durumu izah etmesi ardına sordum, "Hadi söyle, JaeHwa'ya n'oldu?""Odasında yok"
"He? Doktorlara söylesene"
"Diyemedim.. Çünkü bana küstü ve kendini tuvalete kapattı."
"Ne konuda küstü?
"Bilmiyorum. 'Demek beni istemiyorsun. O zaman git!' diyip tuvalete kaçtı."
"Kızın yanında ya da onun senin dediğin şeyi duyduğunun farkında olmadan onun hakkında ne söyledin ya da bunun gibi bir konu konuşurken seni yanlış mı anladı?"
"Aa.. Şey ben.. Ben sadece MiCha'yla telefonda konuşuyordum ve ona JaeHwa'yı yanına getiremeyeceğimi söylemiştim."
"He? Siz MiCha'yla konuşuyor musunuz? Daha da ötesi çıkıyor musunuz?"
"Hayır hayır.. Ona JaeHwa'dan bahsetmiş bulunmuştum, o da lokamtaya getirmemi söylemişti. Onunla tanışmak istedi."
"Hm.. JaeHwa'da evine götürmeyeceğini sandı o zaman. Peki neden lokantaya getiremiyorsun?"
"Çünkü daha tedavileri bitmedi."
"A! Anladım. En iyisi ben JaeHwa'yla ben konuşayım."
"Lütfen bunu yap MinJi"
"Bekleyin"
Tuvalete, JaeHwa'nın yanına adımladığımda"Merhaba Jimin bey" diye Jimin'e selam veren Yong'u "Merhaba merhaba.." diye asık suratla yanıtlamıştı Jimin.
"JaeHwa, tatlım. Nerdesin?"
"MinJi abla?Sen misin?"
"Evet tatlım. N'apıyorsun bakayım sen burda?"
"Hiiiç.. Bir odun kalbimi kırdı da.. Burda duruyorum yanıma gelmesin diye."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Psikopat_Park Jimin
Fiksi PenggemarYorumlara bakmadan okursanız spoi yemezsiniz ♡ Yayımlanma tarihi: 07.10.2017 Bitiş tarihi: 17.12.2017 ~×~ Düzenlenmeye alınma tarihi: 04.07.2020 Bitiş tarihi: 14.08.2020 Kısaca "GPPJM" de diyebilirsiniz. © sweet-kookiem