"Geçmişle ilgili her şeyi öğrenmeliyim!"

1.7K 148 103
                                    

...
Aşağı salaş halimle inerek etrafa baygın bakışlar atıyorken beni fark eden Jimin, " Sen uyumayacak mıydın?" diye sorgulamıştı.

"Vazgeçtim. Senin yanında kalmak istiyorum."

Sözüm ardına minik bedenimi battaniyenin içinde oturan Jimin'in yanına kıvrılttığımda şaşkın bakışlar atmıştı.

Ne kadar ona kırılmış olsam da ondan başka hiçbir erkeğe güvenmiyordum.
Sevgili olarak.. Ona gözlerim kapalı, huzur bulmuş bir şekilde sarılarak öylece durduğumda sorgulayıcı bakışlarını daha çok göndermişti.

" MinJi iyi misin? Neyin var? "

" Bir şey yok"

" Emin misin?"

Sözü ardına hafif bir sessizlik sonucu kafamı kaldırıp gözlerine kenetlediğim gözlerimle konuştum.

" Beni terk etmezsin değil mi Jimin? Ne olursa olsun bana zarar vererek beni terk etmezsin, değil mi? "

"O nerden çıktı şimdi?"

"Beni sonsuza kadar sever misin? Benden başkasını gözün görmeden beni ömür boyu sever misin?"

"MinJi neden böyle sorular soruyorsun? Sorun ne?"

" Sorularıma cevap ver Jimin! Buna ihtiyacım var.."

Omuz düşürerek verdiği sıkkın nefesleri ardına kolunu omzuma atarak beni kendine çekmiş, göğsüne yaslamıştı.

"Seni asla bırakmam MinJi, asla aldatmam. Sana zarar vermem, veremem. Şimdi söyle, serden çıktı bu sorular? Neden sordun?"

Buna cevabım doğruyu söylemek olmayacaktı,
" Hiiiç.. İnstagramda gezinirken bir kızın sevgilisiyle olan durumunu izledim de.."

"Ah, MinJi. Film partlarını izleyip benim seni aldatıcağım düşüncesine kapılarak öyle bir halt yiyeceğimden mi Korktun? Korkma, asla seni bırakmam."

" Teşekkür ederim Jimin, sana güvenebileceğimi biliyordum ve benden bir şeyler saklamayacaksın da.. değil mi?"

" He? Aa.. Tabiki de saklamam"

" Teşekkür ederim. Beni yanıltmadığın için"

Jimin'i bir konuda kıstırmıştım ama o bana sakladığı halde bir şey saklamadığını söylemişti. Beni kandırıyordu. Yine de her şeyi olduğu gibi devam ettirdim. Elbet bir gün bana sakladığı şeyi söyleyecek ve benden eskisi kadar güler yüz bulamayacaktı, ki ne sakladığını çok iyi biliyorum. Sorun sakladığını bilmekte değil, söylememesinde. Çok geçmeden bana söylemeli!
Yoksa güvenimi iyice kırar."

"Madem benim bayan egom uyumayacak, o zaman film izlemeye ne dersin?"

"Olur"

11:30

Uyuyakalan bünyem ile bakışları beni bulan Jimin, iç çekerek beni izlediğinde düşünmeyi ihmal etmemişti.

"Ne kadar güzel uyuyor, melek gibi. Bana neden tuhaf sorular sordu ki? Bir şeyler mi hatırladı yoksa? Ama hatırladığında bayılıyor ve geri unutuyor. Amacın ne Min Ji? Bir şeyler mi hatırladın ya da öğrendin? Artık şu adamı bulmalıyım ve MinJi'den uzak tutmalıyım. Yoksa kötü şeyler olabilir."

Gizli Psikopat_Park Jimin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin