"Bu psikopat senin dibinde"

3.7K 253 119
                                    

Dizi Müziği

"Ne?"

"Benim sakar garsonumsun. Ben bir tek senden sipariş almanı istiyorum değil mi? Özel garson oluyor bu bi nevi. O yüzden sakar garsonumsun."

"Uyuz!"

"Teşekkür ederim sakar garsonum."

" Bir şey soracağım, madem senin ÖZEL SAKAR GARSONUNUM.. sabahları bana 'günaydın sakar' diyen sen misi-"

" Hadi artık pastanı üfle MinJi" Jin'in konuşması ile lafım yarıda kesildiğinden göz devirmiştim.
" Tamam.."

"Ama önce dilek tut" Jimin'im tavsiyesi ile " Elbette" diyip dileğimi tutmayı ihmal etmemiştim.

Tuttuğum dileği tahmin etmişsinizdir.
Evet doğru bildiniz!
Bana "sakar" diyen o psikopatı en yakın zaman da bulmayı diledim!

Pastayı üfleyerek "Oldu mu?" diye sorduğumda "Evet, şimdi bir dilim kes sonrasını ben hallederim." demişti Jin

" He? Yoo ben yaparım hepsini"

" Ben yapacağım, itiraz istemem"

"Ah.. Peki.."

Pastadan bir dilim kesip geri kalanını da halletmeye çalışıyorken Jin çatık kaşları ile bakmış, elimden aldığı bıçak ardına beni ittirmişti âdeta.

"Kestiğin dilimi yicek misin?" pastayı keserek sorduğu sorusuna, "Ah, evet" diye cevap vermiştim.

" Yarısını da en değer verdiğin kişiye vermeye ne dersin? Öyle daha güzel olur sanki ha? "

": Ne? Bunu da yeni duyuyorum.."

" Normal. Çünkü ben uydurdum" cam siler gibi çıkardığı gülme sesi ile pastayı kesmeye devam ediyorken yalandan eşlik etmiştim gülüşüne "Ha ha ha.. Çok iyi.."

" O zaman yap"

" Tabii.. Im.. Benim için değerli 3 kişi var. 1 tabii ki teyzem. 2 Kukuli 3 ..."

" Evet?"

"3 de MiCha"

Bu duruma pek memnun gözükmeyen bay ego uzaktan elindeki tabakla öylece bakıyordu.

"Hm.. O zaman istiyorsan yedir" Jin'in sözü ardına dağıtmıştım.

"Öncelikle teyzecim. Al."

"Sağol kuzum"

"MiCha!, sen de al."

" Teşekkür ederim MinJi"

" Vee.. Kukuli-"

" Ah artık kısa kessen?" bir anda gürleyen bay egoya öylece bakmıştım.

" Pasta zaten kesik canım. Ha ha ha!"

" Canım?"

" He? Ne? Ben şey manasında canım demedim.. Laf sokmak için canım dedim.. Yanlış anlama"

Gizli Psikopat_Park Jimin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin