"Cidden söyledim mi ben bunu?"

4.1K 244 200
                                    

Dizi Müziği

(Hikayede geçen eğlenceli yerleri medyadaki şarkıyla okuyun)

"Evet?"

"Üzgünüm MinJi ama.. O kişi benim"

" Biliyordum! Peki neden? Neden beni rahatsız edip durdun?"

" Bi düşün bakalım niye?"

" Ay ona da mı düşün diyorsun? Söyle neden?"

" Orasını da sen bul artık." diyerek odadan sıkkınca çıktığında arkasından baktım öylece.

"Uyuz! O zaman.. Savaş devam ediyor Park Jimin!"
(Medyayı dinleyerek okuyun burayı)

Giyindikten hemen sonra Bay Ego'nun kapısına tuzak kurdum. Sonra kendi giyindiğim odaya gittim hızla. Odadan çıkmasını beklediğimde birkaç dakika sonra odadan çıkmıştı. Çıkmasıyla beraber tuzağım da devreye girdi.

Yere sabun dökmüştüm. E haliyle yere düştü. Sonra odadan yeni çıkıyor gibi dışarı çıktım ve ona baktim.baktım

" Aaa Bay Ego? N'oldu sana? Sen yeri çok mu sevdin iki de bir yere kapaklanıyorsun da" bıyık alttan gülüyorken o poposunu tutuyordu.

"Demek savaşa devam ediyoruz Bayan Ego"

"Ego? Ego olan sensin!"

"Ah doğru, sen sakar olandin."

"Ih! Uyuz!"

Aşağı diğerlerinin yanına adımladığımda ayağa kalkmaya çalışmış, ardımdan gelmişti.

. . .

Bir sonraki gün olduğunda odamdan her zamanki pasaklılıkla çıkıp aşağıi kahvaltımı yapmaya inmiş, sonrasında işe gitmiştim.

İş elbiselerimi giydikten sonra müşterilerden sipariş almaya başlamıştım ama bir terslik vardı. Herkes bana bakıp gülüyordu.

" MiCha"

"Hm?"

" Niye herkes bana bakıp gülüyor?"

Etrafa bakıp tekrar bana odak kurarak "Bilmem" demesi ardına müşterilere bakmıştım yine.

"Apla, senin aykanda neden Bayan Sakay yazıyoy?" müşterilerden birinin çocuğu bana böyle diyince şaşırmıştım haliyle.

"Ne?"

MiCha yanıma gelip etiketi çıkararak, "Hakketten öyle yazıyor." dediğinde sinirlenmiştim.

" Park JİMİİİİİİİİİİİİİİN!"

" U-U!"

12:00

"Gel Park Jimin, gel. Sana özel sipesyellerim var, gel" elimdeki menüye parmaklarımı tıkırdatarak yolunu gözlediğim kişi içeri girdiğinde planım işleme geçmeye hazırdı.

Gizli Psikopat_Park Jimin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin