Medyayı zamanında sırf "daddy" yazısından ötürü masum bir düşünce ile koymuş olabilirim ama hiç masum bir medya değil mskkdm
...
"Bebeklerinizin cinsiyetleri kız."" He?" bu durum Jimin'i hem şaşırtmış, hem beklediğini vermemişti
" Bebeklerimiz?"
"Evet bebekleriniz. İkizleriniz olacak ve ikisi de kız hanımefendi"
" Yanlış bakmış olabilir misiniz? Biri erkek olmalı! Belki organını göstermemiştir bi daha baksanız?" Jimin gerçekten hayal kırıklığına uğramıştı.
" Hayır beyefendi ikisi de kız."
" Siz bi daha bakın bazı bebeklerin organı gözükmüyor sonradan belli oluyor"
"Peki beyefendi bi daha bakalım. Dediğim gibi ikisi de kız."
"Neden ya? MinJi! Erkek bebek de istiyorum! Bi daha yapacağız kızlar hele bi doğsun.'
"Jimin! Ne saçmalıyorsun doktorun yanında bi sus! Kız erkek ne fark eder? Sağlıklı olsun yeter."
"Orası öyle de canım ikiz oluyor ve ikisi de kız.."
" İkisi erkek olsa bi şey demezdin ama."
"Doktor hanım bence oğlum organını göstermiyor hafta hafta gelsek tam belli olur dimi?"
" Tabii öyle de olabilir. Dediğiniz gibi bazı bebeklerde bu durum oluyor."
"O zaman her hafta gelsek?"
"Aynı sonucu aldığınızda üzülmeyecekseniz gelin."
"Oğlum olacak benim"
" Jimin!"
"Ne?"
. . .
Kahkaha atan abilerine ve küçüğüne kısık gözleri ile bakan Jimin, ses etmeden göz devirip arkasına yaslanmıştı.
" İkiz çocukların oluyor ve ikisi de kız ha?" kahkahasına devam ediyordu ergen "erkek yapamadın mı hyung?"
"Gülme Jungkook! Seni de göreceğiz"
(Sapık Vampirin_Jeon Jungkook'u konuşturma Jimin!😄)[Kalbim çıt gözyaşım pıt :')]
"Üzülme Jimin. Kız bebek bence güzel. Ben de senin gibi kızım olsun isterdim."
"Ben de" motive vermek adına konuşan taejin ikilisi konuşmuşken hemen ardına durumu bozan Yoongi,
" Ama ilk erkek olması daha iyi değil mi?" demişti.
" NE ALAKA? NEDEN ERKEKLER ÖNDE TUTULUYOR?"
"Farkında mısınız bilmem ama siz de erkeksiniz?"
"YANİ?"
"Tamam ya sustum."
" Tae'yle Jin'in dediği gibi üzülme Jimin. Kız da güzel."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Psikopat_Park Jimin
FanficYorumlara bakmadan okursanız spoi yemezsiniz ♡ Yayımlanma tarihi: 07.10.2017 Bitiş tarihi: 17.12.2017 ~×~ Düzenlenmeye alınma tarihi: 04.07.2020 Bitiş tarihi: 14.08.2020 Kısaca "GPPJM" de diyebilirsiniz. © sweet-kookiem