Not: Medyadaki müzik çok hojdır. Benim hoşuma gidiyi😂
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dizi Müziği
2. Durağımız bir restorant. Ama bizim çalıştığımız yer değil ve bugünlük kapatılmış. Biz de mutfakta yarış yapacağız. 2 takım olcak ve en güzel yemek yapan takım kazanacak.
"Evet, ben jüri olacağım ve sizleri 4'erli grup yapacağım. Grubunuzu, isimlerinizi yazdığım kağıtlardan çekerek ayarlayacağım. Sonra grubunuza bir isim bulacaksınız. Süreyi başlattığım anda kim hangi malzemeyi alırsa onunla yemek yapmak zorunda. Ek malzeme alamazsınız."
(Kore yemekleriyle alakalı henüz bir şey bilmiyorum. O yüzden geçiştirme olucak bazı yerler. Mazur görün)
[Halen bilmiyorum kzkfks]
"İsimlerinizi çekiyorum. J-Hope! Suga! Mi-Cha! Jin! Sizin grubunuz bu. Geriye de diğerleri kalıyor açmaya gerek yok. Grubunuza isim bulmaya başlayın."
"Ne? Ben Jimin'le aynı grup muyum şimdi? Ego yapar bi de bu." kendimce söyleniyorken, "Hadi grubumuza isim bulalım." diyen kare ağıza cevaben "Ne olcak?" demişti uzun dişli.
"Bilmem.. Im.."
"Ego kasan gruba ne dersiniz?"
Hepsi tuhaf bir bakış attığında devam ettim, "Bence güzel"
"Sen egolu birisin galiba?" dediğinde bay ego, "Yoo.. Ben değil başka biri egolu da ondan." demiştim imalı bir şekilde.
"U-U!" digerleri atışmamıza karşın masum masum bizi izliyorlardı."Öyle mi?"
"Öyle!"
"Kimmiş peki bu egolu kişi?"
"Söylemeye gerek var mı? Karşımda duruyor"
"Aha şimdi savaş başlayacak" aramızda kalan ikilinin bir çekirdeği eksikken bay ego cevapladı,
"Demek ben egoluyum ha?"
"Evet"
"Tamam o zaman, grubun adı 2 egoist 2 saf olsun"
"He? Biz niye safıs ya?"
"NE DİYELİM SİZE DE Mİ EGOİST DİYELİM?" Jimin ve ben kendimizi kaptırmış bir şekilde ikiliye bağırdığımızda, "Ne bağırıyorsunuz ya.. Tamam saf oluruz biz.." demişlerdi.
"Kolay gelsin bay ego"
"Kolay gelsin bayan sak- Bayan ego.."
"Hı?"
"Hadi başlayalım"
"Ih.. Uyuz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Psikopat_Park Jimin
FanfictionYorumlara bakmadan okursanız spoi yemezsiniz ♡ Yayımlanma tarihi: 07.10.2017 Bitiş tarihi: 17.12.2017 ~×~ Düzenlenmeye alınma tarihi: 04.07.2020 Bitiş tarihi: 14.08.2020 Kısaca "GPPJM" de diyebilirsiniz. © sweet-kookiem