" Kardeşin ve anıların mı? O çok sevdiğin sevgilin mi?"
" Hiç biri adi pislik!"
"He?"
"Kulağın sağır mı? Hiç biri! Kardeşimin yaptığı şey büyük bir hata! Affetmem mümkün değil! Jimin desen dargınım ona. Affetmek konusunda tereddütteyim. Bana sadece anılarım lazım ama şartla öğrenmem gerekiyorsa eğer, bırak hiç ögrenmiyim daha iyi. Kendim ögrenebildiğimi öğrenirim."
" Böyle bir cevap vereceğini tahmin etmezdim."
" Biliyorum. Şimdi bırak beni. İster göster yüzünü ister gösterme. Umrumda değilsin"
"Nereye?"
" Eve. Sen de o çok kıymetli yüzünü benden kaçırabilirsin, özgürsün ama şunu da bil; geçmişimde yaptığın hataların bedelini ödeyeceksin!"
1 Hafta sonra~
Jimin'e küs ve o çocuktan bir haber almadan normal bir hayat yaşadım bir hafta. Sıkıldım mı? Evet. Jimin peşimi bıraktı mı? Hayır. Şu an nerde? Bilmiyorum. Ben nerdeyim? Onu da bilmiyorum. Evet bilmiyorum. Dün kaçırıldım ve şu an pislik içinde olan bir depodayım.
"Kim getirdi beni buraya?"
"Ben"
" Hı? Yine mi sen? Neden kaçırdın beni?"
"Cidden hatırlamaktan vaz mı geçtin?"
" Evet?"
" Bu kadar çabuk pes edeceğini düşünmemiştim."
" Benena? Bırak beni! Görmek istemiyorum seni"
"Jimin yanına geldikçe ondan kaçmışsın. Neden?"
" Sana ne? Seni ilgilendirmez"
"İlgilendirir. Sevdiğim kız şu an boşta. Ona tekrardan sahip olabili-"
" Aklından bile geçirme! Jimin'den ayrılmış değilim. Sadece trip yapıyorum o kadar. Belki biraz abarttım. Tamam fazla abarttım ama ondan ayrılmadım, ayrılmamda. O senin gibi değil. Benden başkasını gözü görmüyor. Sarhoş olsa bile kendine hakim oluyor. Ya sen? Sen benim için bir hiçsin Seung! Şimdi bırak beni!"
" Asla! Benim olacaksın MinJi"
" Rüyanda bile göremeyeceğin şeyin hayalini kurma. Düşüyorsun.. Dibe, en dibe!"
"Kes sesini! Benimsin o kadar"
" Nerden senin oluyorum be? Ben Jimin'e aitim! Bunu kafana sok!"
"Hayır!"
" Evet!"
"AAAAAH!!" etrafta ne var ne yok devirmişti sinirden.
" Küçüldükçe küçülüyorsun ama bilmiyorsunki ben seni çoktan hatırladım."
"Ne? Hatırladın mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Psikopat_Park Jimin
FanfictionYorumlara bakmadan okursanız spoi yemezsiniz ♡ Yayımlanma tarihi: 07.10.2017 Bitiş tarihi: 17.12.2017 ~×~ Düzenlenmeye alınma tarihi: 04.07.2020 Bitiş tarihi: 14.08.2020 Kısaca "GPPJM" de diyebilirsiniz. © sweet-kookiem