"Geriye hatırlamam gereken tek bir şey kaldı. Onun gerçek adı ve yüzü."

1.6K 147 78
                                    

...
Tavana bakıyor kendi kendime konuşuyordum.

Acaba bu kişinin yüzü nasıldı?
Neden sürekli kaçıyor , kendini hatırlatmıyor?
İlkin rahatsız ediyor , özür dilediğimde arkadaş gibi davranıyor ama yüzünü göstermeyip kaçıyor..
Ben onun kardeşine nasıl bir zarar verdim de delirdi?
Geçmişi o kadar çok hatırlamak istiyorum ki , kimse bana engel olmaz!

"Kim sana ne konuda engel olmaz?"

"Hı? Jimin? Geldin sonunda"

" Yine benden habersiz restoranttan çıkmışsın ve bayılmışsın.. Neden bir yere gideceğin zaman bana haber vemiyorsun?"

Sözleri ile,
Sebebi var Jimin ve sanırım sen aradığım cevabı biliyorsun ama bana söylemiyorsun. Sana çok kırgınım ama kırgınlığımı belli etmicem. Çünkü aradığım cevabı bulmalıyım.
diyerek kendimce söylenip onu cevapladım

"Çocuk değilim ben Jimin. Sen hayatıma girmeseydin ve ben bu hallere yine düşmüş olsaydım yine böyle tek başıma gezicektim. Bana karışma."

" Tamam ya ne sert çıktın?"

" Sürekli tek başıma gezmeme kızıyorsun. Karışma diye sert çıktım. Jimin, bu bir huy. Ne zaman , nerde , nasıl olacağı belli olmaz. Sen yanımda olsan da olmasan da yine aynı şey olacak. Lütfen beni sıkma."

" Ama tek başına bir yerlerde bayılman iyi değil"

" O nasıl bir cümle? Senin yanında bayılmam iyi mi yani? Hem neden tek başıma gezip bayılmam senin için bu kadar sorun?"

"He? Benim için değil senin için sorun."

" Neden? Ne olacak ki?"

" İ-İyi değil işte.. "

Benden saklıyorsun Jimin ama iyi yapmıyorsun..

"İyi. Eve gitmek istiyorum artık."

" Tamam, hadi gidelim."

Eve gittiğim gibi kendini koltuğa bırakmam ile ardıma Jimin yanıma oturmuştu. Tepki olarak ondan biraz uzaklaştım, o ise biraz tuhaf oldu ve yaklaştı. Ben yine uzaklaşınca yine yaklaştı. Bu sefer kalkacaktım ki elimden tuttu.

" MinJi iyi misin? Neden benden kaçıyorsun?"

" Bilmem.." tripli ve devrik gözlerim ile etrafa baktığımda kafasını eğerek yüzüme yaklaştırıp baktım

"Bana trip mi yapıyorsun?"

" Yoo.. Niye yapiyim ki?"

" Ah MinJi" düzgün pozisyona geri dönerek devam etti, "Tamam bi daha tek başına bir yerlere çıkmana karışmayacağım. Yeter ki bana trip yapma."

Ve yaklaşarak alnımdan öpmüştü. Kabul etmeliyim bu çok güzel bir hareketti bu yüzden istemsisce gülümsedim.

" Hah şöyle gül. Benim güzel sevgilim. Eee benim bayan egom acıkmış mı?"

Gizli Psikopat_Park Jimin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin