Dizi Müziği
"Ne teklifi?"
"Şey.."
" Bana sakın çı-"
" Onlarla bi gün geçirmek isteyip istemediğimi sordu. Ben de tabii ki isterim dedim. O da 'Tamam o zaman bi gününü bize ayır' dedi"
" Ne? Bu muydu?"
" Evet. Sen ne bekliyodun ki?"
" Hiiiç.. "
" Yalnız, bi ben değil, sen de bi gününü ayırıcaksın."
" Ne? Neden?"
"Çünkü sen de bizimle beraber olacaksın"
"Kim demiş? Hiç de bile.."
" Hadi ama MinJi! Düşünsene, BTS ve biz, bir gün onlarla vakit geçirmek! Harika değil mi? ARMY'ler duysa kudururlar"
[Linç is coming]
" Değil!"
" Sen manyaksın!"
"Ne alaka? BTS'in hayranı değilsem ve onlarla gezmek istemiyorsam bunda ne gibi bi suçum olabilir de bana manyak diyorsun?"
" Ih.. aman! Demedim farz et..
Patronla konuşup ikna edelim hadi"" Ne? Ben gelmiyorum. Sen git.."
" Geleceksin MinJi"
" Gelmicem!"
"Sana fikrini soran olmadı. Geleceksin, bitti"
" Allah Allah?"
"Gel benle!" kolumu çekiştirerek patronun odasına götürdüğünde onu durdurmaya çalışmıştım."Ya dur! MiCha, bırak kolumu!"
Patronun odasına geldiğimizde ben gözüm devrik, MiCha mahçup bir şekilde patronun karşısında dikilmiştik.
"Patron, müsaitseniz gelebilir miyiz?"
"Gelin"
" Şey.. MinJi ve ben.. Sizden bir günlüğüne izin isteyebilir miyiz?"
" Ne için?"
" Şey.. Aa.." MiCha yalan uydurmaya çalışıyorken bulduğum boşluktan yararlanıp konuşmuştum,
"Ben istemiyorum. Zorla izin istiyor benim adıma"
"Sussana MinJi!"
"MiCha, neden izin istediğini sorabilir miyim?" patron tekrar sorguladığında MiCha ne diyeceğini bilmedi.
"Merhaba Hyun-Su" o sırada içeri tanındık ama gelmesi beklenmedik kişinin girmesi ile baka kalmıştık.
"Ah, Jimin. Nasılsın?"
"İyiyim, seni sormalı?"
"İyiyim"
Cool bir şekilde koltuğa oturup bize şöyle bir bakış atan ego yığınının kendinden emin bir şekilde "Hayırdır bir sorun mu var?" demesi kalbe zarardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Psikopat_Park Jimin
FanfictionYorumlara bakmadan okursanız spoi yemezsiniz ♡ Yayımlanma tarihi: 07.10.2017 Bitiş tarihi: 17.12.2017 ~×~ Düzenlenmeye alınma tarihi: 04.07.2020 Bitiş tarihi: 14.08.2020 Kısaca "GPPJM" de diyebilirsiniz. © sweet-kookiem