Dizi Müziği
*****
"Ölmek için hazır mısın MinJi?" He? Yine mi sen? Kimsin? Benden ne istiyorsun? Neden sürekli ölmek isteyip istemediğimi soruyor ve ölmek için hazır olmamı söylüyorsun? Kimsin sen?"
"Beni hatırlamıyor musun cidden? Ah çok yazık.. Oysaki beni unutmaman gerekirdi MinJi!"
" Kimsin dedim!"
" Bay ukâlan"
*****"Kimsin? Kimsin dedim! Neden benimle uğraşıyorsun? Kimsiiiiin!" sayıklıyorken bir anda gözlerimi açmamla hafif sıcaklayan yüzüme düşen perçemelerimi bastırarak çekmiştim geriye.
"Rüyaymış.. Kim bu kişi ya? Rüyalarıma kadar girdi. Bay ukâlam? Nerden benim oluyorsun? Ayh belki de rüyamda öyle demiştir. Bu kişinin kim olduğunu merak ediyorum ve de bulacağım."
Kendi kendime konuşup düşünüyorken kapıma gelen tıklatılma sesi ile bakışlarım o yöne gitmişti.
" Girebilir miyim?"
"Ah, gel Jimin"
" Günaydın bayan egocum. Bugün nasılsın?"
" İyiyim. Peki sen bay egocum?"
" İyiyim teşekkürler~ Acaba ne zaman kahvaltı yapmak için aşağıya teşrif edeceksiniz?"
" Yine mi sen hazırladın? Ben hazırlardım."
" Ben hazırlamak istedim. Şimdi, gelecek misin?"
" Giyinip geliyorum"
"Bekliyorum"
Tecessümü ile odadan çıktıyorken ben de tecessümümü sunmuş, kapıyı kapatması ardına omuzlarımı düşürmüştüm sıkkınca nefes vererek.
"Her şeye rağmen iyi ki hayatıma girdin Park Jimin"
Hazırlanıp birkaç dakika ardına aşağı indiğimde buzdolabındaki küçüklük resimlerime eli çenesinde bakan şirin bir adet Jimin görmüştüm.
"O zamandan beri çirkinim değil mi? Bir insan nasıl bu kadar çirkin olur ve değişmez~?" kendimle dalga geçerek çektiğim sandalyeye oturuyorken o düz suratıya bakıp kaşlarını çatmıştı.
"Ne saçmalıyorsun sen? Aksine bir insan nasıl bu kadar güzel olabilir onu sorguluyordum."
"Ah, hadi ama!"
Omuzlarını düşürerek o da bir sandalye çekip sandalyenin ters tarafına oturmuş, biraz yakınıma gelerek sandalyenin yaslanma yerine kolları ardına kolları üstüne başını yaslayarak bana bakmıştı.
"Fotoğraflar yetmiyordu bu güzelliği seyretmeye"
Bir miktar kızarmış olabilirdim, evet
Ona şaşkınlıktan ne diyeceğini bilemeyen bakışlar atıyorken o sırıtmış, utanmama utanmalar eklemişti.
"Kahvaltını etmeye ne dersin Jimin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Psikopat_Park Jimin
FanficYorumlara bakmadan okursanız spoi yemezsiniz ♡ Yayımlanma tarihi: 07.10.2017 Bitiş tarihi: 17.12.2017 ~×~ Düzenlenmeye alınma tarihi: 04.07.2020 Bitiş tarihi: 14.08.2020 Kısaca "GPPJM" de diyebilirsiniz. © sweet-kookiem