"Yüzünü göster!"

1.6K 142 105
                                    


Aşağıdan gelen takırtılarla uyandığımda kaşlarımı çatarak yataktan kalkmıştım ki koltuğa sarılmış -sol ayağı ve sol kolunu koltuğun üstüne atmış, ağzı açık- uyuyan Jimin'i görmem ile uykulu gözlerim aralanmıştı.

"O nasıl bi uyuma tarzı? Uyanmadan kutuya baksam mı ki? Ama hemen toplayamam. Riske atamam.. Sonra benim diye elimden almaya çalışır. En iyisi evde bakayım."

" Ah evet o kaslar bana ait MinJi~"

"He?  Rüyasında sayıklıyor o? Kaslar? MinJi? Oha! Ne görüyor rüyasında o?"

Yanına hızlı adımlarla gidip dürterek uyandırmaya çalışmıştım.

"JİMİN!"

"MinJi rahat dur."

" He? JİMİİİİİİİİİİİN!"

"He? Ne? N'oluyor?" nihayet uyanan ukala zor araladığı gözleri ile bakmıştı bana.

"Rüyanda ne görüyordun sen?"

" Ne mi görüyordum? Aa.. Bilmem hatırlamıyorum."

" Jimin! İnsan rüyasını hatırlamaz mı? Bi de yeni uyandın!"

" Aa.. Hah hatırladım. Seni görüyordum."

" Orasını ben de biliyorum. Sayıklıyordun! Nasıl görüyordun bizi?"

" Lunaparkta görüyordum, korku tünelinde korkmuştun. Bana sarılmıştın. Sonra pamuk şeker görmüştün çocuk gibi istiyordun. Ben ne diye sayıkladım?"

" Evet o kaslar bana ait , rahat dur MinJi.. Hiç de lunapark rüyası gibi değil!"

" Dedim ya, korku tünelinde korktun ve bana sarıldın. Elin kaslarıma gitmişti ben de evet o kaslar bana ait dedim ve pamuk şeker alırken çocuk gibi davranıyordun ondan rahat dur MinJi dedim. Sen nasıl bir şey anladın ki?"

[Sanki rüyasını değil de başka bir şeyi anlatıyor..]

" Yoksa.. Ah MinJi. Keşke o anı görseydim"

"Sapık!"

" Bi gün olacak ama sevgilim"

" He? Rüyanda görürsün! Dicem.. onu da görme!"

"Yoo gerçek olacak. Evlendiğimizde"

"Uyuz! Kalk hadi işe gideceğim ben."

" Tamam"

" Çık! Giyincem."

"Çıkma gereği duymuyorum"

" JİMİİİN!"

" Tamam tamam. Ama kapıda dikilcem"

" Neden?"

" Evdeki 6 erkekten korumak için."

" Onlara güvenmiyorsun yani?"

Gizli Psikopat_Park Jimin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin