Dizi Müziği
"Ah! Sırtım! Seni gerzek seni! Kimsin se- He? Sen! Senin ne işin var burada? Nasıl girdin içeri?"
"Sana da günaydın bayan ego"
"Sana bir şey sordum"
"Ben girerim"
"Nasıl girdin dedim Jimin!"
"Önce üstümden kalk istersen?"
" A! Doğru.."
Üstünden kalkarak çatık kaşlarım ile cevap vermesini bekleyerek baktım.
"Anahtarının yedeğini yaptırdım ne var.."
" Ne Ne ara aldın da yaptın?"
"Dün gece evden çıkarken çaktırmadan cebinden anahtarı aldım. Sabah da yedeğini yaptırdım. Seninki kapının yanındaki anahtarlıkta.."
"Bunu neden yaptın?"
"Seni koruyabilmek için MinJi. Benden başka hangi haddini bilmez şerefsiz sana gizliden bir şey söyledi ve kayboldu? Üstelik dediği şey 'Ölmek için hazır ol MinJi' Bu ne demek MinJi? Önceden kavga etmişliğin mi var birileriyle? Senden öcünü almak isteyen biri mi var? Bana anlat MinJi, kim bu Psikopat?"
"Sus! Benim psikopatım sensin, başkası olamaz. O kişinin kim olduğunu da bilmiyorum. Yüzünü göstermedi. Sadece bana o cümleyi Söyledi ve gitti.."
"Dediğim gibi önceden biriyle kavga falan mı ettin MinJi?"
"H-Hayır.."
"Neden kekeliyorsun o zaman?"
"B-Ben.. Ben geçmişe dair hiçbir şey hatırlamıyorum Jimin."
" Ne? Nasıl?"
" Ben hafıza kaybı geçirdim Jimin.."
" Ne? Saçmalama! O zaman Yong, kardeşin vs vs.. Onları nasıl hatırlıyorsun?"
[Kendi kendimi tuzağa düşürmüş düşürmüşüm azk akdk]
"Yong bana kendini tekrar tanıttı ve teyzem.. O da.."
" Ne zaman nasıl oldu? "
"Ben...Ben 17 yaşındayken.. Bir olay olmuş işte ondan sonra hafız kaybı geçirmişim. Bazı şeyleri hatırlamıyorum. Teyzem ve Yong anlattıkça birkaç şeyi hatırlayabildim. Misal ailemin ölmesi. Cidden trafik kazısında mı öldüler bilmiyorum."
"Peki kız kardeşinin kaçması?"
"O sonra olan bir şey. Hem alma onu ağzına. Benim kardeşim yok!"
"Özür dilerim.. "
" Özür dileyecek bir şey yok. Kapatalım konuyu"
"E o zaman bu sana seslenen adam geçmişten biri olabilir mi?"
" Büyük ihtimal"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Psikopat_Park Jimin
FanficYorumlara bakmadan okursanız spoi yemezsiniz ♡ Yayımlanma tarihi: 07.10.2017 Bitiş tarihi: 17.12.2017 ~×~ Düzenlenmeye alınma tarihi: 04.07.2020 Bitiş tarihi: 14.08.2020 Kısaca "GPPJM" de diyebilirsiniz. © sweet-kookiem