Medyaya bak axhskdks
" Onun adı.."
" Evet?"
"Onun adı Min HyunSu!"
" NE?"
" Doğru duydun. O kişi senin en yakın arkadaşın , benim patronum olan Min HyunSu."
" Hemen maskeni aç!"
"Şey ben.."
" SANA MASKENİ AÇ DEDİM!"
Maskesini bakışları yerde iken açarak, "Jimin affet" demesi çok yanlış ve gıcık bir hareketti.
götün tutuşmasın be
" HyunSuuuuuuuuuuuuuuuu!! Sen nasıl adi bir pisliksin?"
" Jimin lütfen. Ben.."
" Kes sesini! Ben sana güveniyordum. En yakın arkadaşım hatta dostum diyordum. Peki sen n'aptın? Sevdiğim kızın hayatını mahvettin. Bunca zaman bizi oyalıyor muydun? Sana MinJi'yi sevdiğimi söylediğimde sevinip ona açılmamı söylemiştin. Sevdiğini söylemekten kaçınma demiştin. İnsanın sevdiğini kaybetmesi kötü , bulmuşken sahip çık diyordun. Hepsi bi oyun muydu? Bunca zamandır beni kandırıyor muydun? Neden adi pislik neden?"
"Jimin bak, ben MinJi'yi seviyordu-"
"Kapa çeneni! İnsan sevdiğine bunları yapar mı? Hele ki dostuna. MinJi'nin 1 metre bile yakında görürsem seni canından olursun! MinJi! Bu saatten sonra HyunSu'nun yanında çalışmıyorsun! Anladın mı beni?"
" Sen çalış desen de çalışmam Jimin. Neden öyle bi salaklık yapayım? Asla yapmam! HyunSu! İstifa ediyorum! Sonsuza dek!"
[Ay kötü oldum behh her şey güzel başlamıştı halbuki]
"MinJi-"
" MinJi'yle konuşma lan! Onun adını bile ağzına alma! Geberticem seni!"
" Hayır, o zevk bana ait. Elimden alma!" Jimin'e karşı gelerek MinHyun'a baktığımda bize afallamış bir biçimde baktı.
"Delirdiniz mi siz?"
" Sayende"
"O zaman ben.. Kaçayım değil mi?"
" Gel lan buraya!"
" İmdaaaaat!"
" Gel!"
"Ge- ah.. Başım.."
" MinJi?"
" Jimin sen koş yakala onu! Ben iyiyim.." desem de bayılmıştım.
"MinJi!"
...
Gözlerimi açtığımda ayakta olan bedenimi tekrar yatakta bulmuştum.
Etrafıma bakındığımda kavga eden iki psikopat gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Psikopat_Park Jimin
FanfictionYorumlara bakmadan okursanız spoi yemezsiniz ♡ Yayımlanma tarihi: 07.10.2017 Bitiş tarihi: 17.12.2017 ~×~ Düzenlenmeye alınma tarihi: 04.07.2020 Bitiş tarihi: 14.08.2020 Kısaca "GPPJM" de diyebilirsiniz. © sweet-kookiem