"Oyun yeni başlıyor"

3.1K 188 205
                                    

Dizi Müziği

"O kişi.."

" Çocuklar, n'apıyorsunuz burda?" konuşamadan yanlarına gelen ben, Yong, işini baştan savma yapma. Hemen işinin başına dön. Sonra patron kızıcak. Jimin, sen de şirketine git. Parovaların falan yok mu senin? Namjoon'u aramamı istemiyorsan git." dediğimde göz devirmişti Jimin.

"Ne kızıyorsun? Asıl sormam gereken soru, gitmemi neden bu kadar çok istiyorsun?"

" Gitmeni istediğimden değil, işimiz var. Seninde vardır elbet. Herkes işinin başına gitsin o yüzden."

" İyi aman tamam.."

" Jimin, surat asma. Hadi git bay egocum. Git ve şirkette egolan biraz da."

" Ha ha ha.. Çok komik.."

" İyi komik değilse. Git hadi. Yong, sen de işinin başına"

"Tamam."

" Yong, öğrenmek istediğim şeyi uygun bir zamanda söyle." Jimin'in gitmeden önce aradan söylediği sözü ile kafa sallayıp "Tamam" demişti Yong.

" Hala konuşuyor musunuz siz? Hadi ama!"

"Tamam ya.." annesine göz deviren çocuklar gibi dağılmışlardı ardına.

•Jimin•

"Kim ki bu kişi? Ah MinJi Ah! Ne vardı öğrendikten sonra gelseydin? Bu kişinin kim olduğunu öğrenmeliyim!"

Şirkete gittiğimde hemen odaya topladığı üyelerle konuşma yapmaya başladı Jimin.

" Namjoon hyuuung!"

" Efendim Jimin?"

" Senden bir konu hakkında yardım istiyorum? Bana yardım eder misin?"

" Yapabileceğim bir şeyse tabii ki yaparım. Nedir?"

Olanları anlattığında şaşkın altı suratle karşılaşmıştı.

"Hafıza kaybı mı?"

"Evet"

"Hm.. Ona hatırlaması için eskilerden bir şey göstermelisin."

"İyi de, ben onun geçmişine dair hiçbir şey bilmiyorum. Ayrıca hatırlamaması gereken biri var."

"Kim?"

" İşte senden yardım almak istediğim konu bu. Yong bana dedi ki 'MinJi'ye rahatsızlık veren biri var. Bu kişi o olabilir ama o kişiyi MinJi hatırlamamalı.' "

"Hm.. Peki neden? Neden hatırlaması sakıncalı?"

" Bilmiyorum, orasını söylemedi."

"Her şeyi Yong'tan öğrenmemiz gerek? Öbür türlü neler olduğunu anlayamayız."

" Taehyung hyung! Dikkatli iç şu sütünü! Üstüme döküldü." biz orda sorun çözmeye çalışıyorken kavga eden taekook ikilisi göz devirmemize sebep olmuştu.

Gizli Psikopat_Park Jimin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin