Седемнайсета глава

3.6K 181 2
                                    

Лежах върху гърдите на Картър, заслушана в ритъма на сърцето му.
- Представяш ли си? - докоснах ръката му с пръсти.
- Какво? - погледна ме.
- Бяхме заедно три дни след като се запознахме, това нормално ли е?
- Защо да не е? Бил съм с момиче и след час от запознанството ни - накрая спря внезапно.
- Мхм - измънках и се изправих седнала в леглото.
- Моля те, не се сърди, това е минало - целуна рамото ми.
- Ние изобщо заедно ли сме? Познаваме се едва от около три седмици, Картър!
- Искам да сме заедно, но ако те нараня, няма да си го простя! Затова през тези седмици бях по-студен, не знаех как да се държа с теб.
- Какво видя толкова в мен? - попитах и обърнах поглед настрани.
- Не знам, влюбих се просто... Искаш ли да бъдем заедно, да бъда твой, ти да бъдеш моя и не говоря просто за секса? Искам ти да бъдеш любовта, която ще ме измъкне от калта.
- Искам - усмихнах се и го целунах.

ГТК

Не можех да повярвам, че се съгласи. Обичах я, наистина я обичах. Не вярвах, че за толкова кратко време вече съм готов за промяна. Доскоро пиех и не помнех имената на тези, с които съм бил. В момента ми трябва само тя. Малко доброта в живота ми. Прегърнах я. Щеше да бъде трудно. Имах толкова тайни, че се страхувах, че ще я загубя, ако Бела ги научи...

***
И точно това щеше да се случи...

***

Тази глава е кратка... 😋😊😘😗

Когато се влюбиш Donde viven las historias. Descúbrelo ahora