*Гледна точка на Картър*
Заключих вратата на апартамента, след като Бела влезе. Присъствието й тук ми се струваше толкова познато, но и далечно. Не беше идвала от седмици.
-Какво те накара да ми кажеш истината днес? Алкохолът? Или онзи мъж? Ревността? - попита ме, като се приближи до мен.
-Не бях пиян, изглеждах така не защото бях пил, щях да се напия, но тогава се появи ти. Не искам да те губя никога повече.
Поставих ръце около лицето й.
-Няма, ще се справим заедно. Ще говоря с бащя си, когато е безопасно.*Гледна точка на Бела*
Прегърнах го и вдишах аромата му. Това място ми липсваше.
-Освен това, когато видях онзи глупак и как се отъркваше в теб, щях да го убия, но с какво право? Тогава не беше моя, но вече си. Отново. Няма да позволя на никого да те докосне и с пръст - заговори.
-Винаги съм била твоя. Аз не съм била с друг и няма и да бъда - започнах да целувам врата му. Надигнах се на пръсти, за да докосна устните му. Картър се наведе и премахна косата ми на една страна.
-Аз също не съм бил с друга, от както срещнах теб - прошепна срещу кожата ми.
Настръхнах от топлия му дъх.
-Трябва да се обадя на Ребека, за да не се тревожи, когато се прибере и ме няма. Ребека може да знае за нас, нали? Само тя - говорех, докато целуваше врата ми жадно.
Какво ми причиняваше този човек?
-Добре, но само тя, поне засега, но това може да почака. А и нали ми каза по пътя, че ти е писала, че ще остане при Сара - едва ми отвърна.
-Защото си помисли, че съм с друг мъж тази вечер - усмихнах се лукаво.
-А така ли? И кой е този друг мъж? - придърпа ме по-плътно до него.
Избухнахме в смях.
-Отдавна не се бях смяла така - целунах го.
-Мисля, че един душ ще ти дойде добре, какво ще кажеш? - вдигна ме на ръце.
-Ами ако откажа? - намръщих се, смеейки се.
-Не приемам откази, аз ще те изкъпя - завъртя ме.
-Искам да сме така винаги. Без значение какво се случва, да сме заедно, Картър.
-Обещавам.
Внесе ме в банята и ме остави да стъпя на плочките.
Дръпна вратата на кабинката, за да затвори зад нас.
-Ами дрехите, глупчо- ще се измокрят.
-Нищо им няма - притисна ме грубо в стената.
Пуснах водата и едва я нагласих. Обгърнах с крака кръста му и зарових ръце в косата му. Дрехите ни бяха чисто мокри. Съблякох тениската му, а той ме пусна за малко колкото да премахнем останалите си дрехи един от друг.
Водата се спускаше по голите ни тела. Прокарах пръст по една от татуировките на корема - лъв, а до него роза. Определено за първи път се заглеждах в татусите му.
Изведнъж се осъзнах.
-Картър, в колата бяхме заедно без да използваме презерватив, а ти свърши в мен - отделих се от него рязко - Едва сега го осъзнах.
-Желаехме се толкова много, че сме забравили - прехапа устни той.
-Трябва да пия от онези хапчета за всеки случай.
-След малко ще отида да ти купя - повдигна ме отново - Ще внимаваме повече, още ни е рано за родители - опря ме в стената.
-Още? - повдигнах вежди.
-Е, един ден и това ще се случи - постави целувка на врата ми.
ESTÁS LEYENDO
Когато се влюбиш
RomanceКартър е от момчетата, които всеки нарича "женкари". Или поне е такъв, докато не среща Бела - новото момиче в училище. Една позната история за лошото момче и доброто момиче, която ни задава въпроса: "Можеш ли да простиш всичко, ако обичаш?" 29. 12...