Şımarık 2~1

1.6K 55 2
                                    

3 ay önce. ..

Yine her zaman ki gibi okula gitmek için süslenmiştim.Aynaya bakıp ne kadar güzel olduğumu düşündüm. Kendini fazlasıyla beğenen bi kızdım.

Kahvaltıya vaktim kalmamıştı. Boğaç'ın yanaklarını sıkıp evden çıktım.

Kampüse girdiğimde Engin'in bana doğru geldiğini gördüm. Kendimi hemen tuvalete attım. Burada beni bulamazdı. Geçen hafta çıkmaya başlamıştık ama ben çok çabuk sıkılmıştım. Ayrılmak istememe rağmen peşimi bırakmadı.

Tuvalete giren kızları görünce Kendimi kabinlerden birine attım. Sabah sabah kimsenin ima dolu laflarını çekmek istemiyordum.

Giren kızlardan birinin ağladığını farkettim. Merak ettim doğrusu. Konuşulanları dinlemeye başladım.

"İnana biliyo musunuz? Ben beni sevdiğini düşünüp hayaller kurarken o o salak Güneş'le sevgili olmuş. "

Söyledikleri Güneş ben olabilir miyim acaba? Yok canım bi Güneş ben miyim? İçimdeki iyi ve kötü ses kavgaya başlamışlardı. Birisi söyledikleri şeylerin devamın dinleyip eğer bensem saçlarını yolmamı, diğeriyse dışarı çıkmamı ve sınıfıma gitmemi söylüyordu. Ben bunları düşünürken kızlar konuşmaya devam ediyorlardı.

" Selen üzülme tatlım. "

" Nasıl üzülmeyim benim Engin'i ne kadar çok sevdiğimi bilmiyo musunuz." Ahh yanılmışım o kişi bendim. Kötü iç sesim hala saçlarını yolmam taraftarıydı.O sırada kızı teselli etme çabalarına girmislerdi.

" Boşver o çakma sarışını"

" Sen daha güzelsin. "

" Makyaj çantam ondan daha renksiz."

" Aynen.Onun günlük makyajı bizim evi boyar üzülme. "

" Süs köpeği gibi bişey zaten."

" Gözleri de lenstir bence."

Doğru çakma sarışınım, çok fazla makyaj yapıyorum, fazlasıyla süsleniyorum ama gözlerim lens değil kesinlikle.Bana annemin en güzel hediyesi... Annemle aynı göz rengini taşıyorum. Annemi bana hatırlatan tek şeye hakaret edemezler.

Kabinden çıkıp kızlara yaklaştım.

" Kimmiş bu benden güzel olan kız?" dedim.Hepsi bana baktıklarında ağlayan kızı görmüştüm. Hepsi bana iğrenç bi yaratıkmışım gibi bakıyordu.

"Git burdan Güneş. "dedi birisi.

" Kalmaya niyetim yok zaten tatlım. Arkadaşınızı da yalanlarla avutmayın benden güzel değil ve gözlerim de lens değil. " diyerek kapıya doğru yöneldim.Tam çıkacakken arkamı dönüp " Ayrıca Engin'le ayrıldık istediğiniz gibi kullanın." dedim.

Acımasız konuşmuştum.Ama onlarda beni acımasızca elestirmişlerdi.Grurum fazlasıyla kırılmıştı.Ağlamamalıydım çünkü beni teselli edecek bi arkadaş grubum yoktu.

Çantamda telefonumu bularak Eylül'ü aradım. Ona ihtiyacım vardı. Telefonunun kapalı olduğunu anlayınca içimi daha derin bi üzüntü kapladı.

Okuldan çıkıp bara attım kendimi.Amacım sarhoş olmak değildi. Babam bir daha beni sarhoş görürse Almanya'da ki teyzemin yanına yolluycaktı. O kadından nefret ediyodum.Evi de hapishaneden farksız değildi. Düşündükçe içimden gelen içme isteğini bastıramadım.

Yine sarhoş olmuştum. Hadi ama bu kadar içmemem gerekirdi. Bar koltuğundan kalkmaya çalıştığımda sendeledim.Yanımdaki hiç tanımadığım bi adam beni tuttuktan sonra "Hadi eğlenelim biraz"dedi.

"Hayır"deyip yanından uzaklaşmaya çalışırken kolumu tuttu.

"Çok safsın" diyerek beni kendine çektiği sırada benim beyaz atlı prensim yine yardımıma yetişti. Beni kucağına aldıktan bardan çıktık.

"Kokun çok güzel bana bi kaç şişe hediye etmelisin dedim defalarca." diyerek kahkaha attım. Ayıldığımda ya bu kokuyu hatırlıycaktım ya da hiç bir şey hatırlamayacaktım.

Çok güzel kokuyodu.Her şeyi unutturacak kadar...Oğuz'u unutturacak kadar...

"Sabah sabah neden içtin ki bu kadar ya başına bi şey gelseydi."

"Kötüye bi şey olmaz.Hem sen beni bulur kurtardın.Sen benim süpermanimsin."

Muhteşem gülüşünden atarak daha çok sardı beni kendine. Onun kollarında kokusunu içime çekerek derin bi uykuya daldım.

Sabah uyandığımda kendi yatağımdaydım ve yine hiç bişey hatırlamıyordum.Barda nolmuştu ve en önemlisi eve nasıl gelmiştim?

Umarım babama yakalanmamışımdır diye dua ederek aşağıya indim.Herkes masadaydı.Güzeeell... Babam bişey fark etmemişti yani.

" Selam benim biricik ailem." dedim kocaman gülümseyerek. " Güneş bende seni uyandırcaktım şimdi. Hadi gel kahvaltını çabuk yap." dedi o sırada gözüme kapının kenarında duran bavullarım ilişti.Ne yani beni gönderiyo muydu? 

"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*

Merhaba arkadaşlar.hikayemi okuduğunuz için teşekkür ederim.Uzun olan yazar yorumlarını okumayı bende sevmiyorum.Multimediada güneş var.Bir de beğendiğim bi şarkıyı ekledim dinlerseniz sevinirim.

ŞımarıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin