Şımarık 5~1

772 30 1
                                    

Mert'in gösterdiği adama baktım. Yalnızdı.Bu iyiydi. İşimi kolaylaştırırdı.

Adamın yanına giderken Eylül bişeyler dediğini duydum ama dinlemedim. Açıkcası içimden o adamın yanına gitmek geliyordu.Beni ona çeken bir şeyler vardı...

Belki yaptığım şey aptallıktı.Adam ters biri çıkıp beni rezil ederse ne yapacağımı bilmiyorum.

Hiç bir şey demeden elindeki sigarayı alıp ağzıma götürdüm. Kaşlarını kaldırıp ne yapıyorsun dercesine baktığında omuzlarımı silkmekle yetindim.

" Cici kızlar sigara içmezler." dediğinde kaşlarını kaldırma sırasının bende olduğunu düşündüm.

"Cici kızlara mı benziyorum?"

" Imm... Daha çok aptal sarışın gibi."

" Çıldırmışsın sen!" deyip sigarayı kül tablasında söndürdüm.

Üç ay boyunca ön yargılı insanlar yüzünden sevdiğim her şeyden uzak kalmak artık insanları takmamı öğretmişti bana.

" Hey onu yeni yakmıştım.Bana bi sigara borçlusun."dedi gülerek. Cevap vermeyince

"Borcunu ödemelisin bence..."diye ekledi.

" Bi dahakine sözüm olsun ihtiyar.Tabi bi daha ki sefer olursa"dedim.

İhtiyar dedim ama hiçte öyle değildi. Kesinlikle çok yakışıklıydı.

^•.•^•.•^•.•^

"Yaa... olmuyo işte off... Ne kadar kilo almışım böyle. Yaa ben bu elbisemi çok seviyodum."

" Yeter Güneş.Bi ağlamadığın kaldı. "

Saatlerdir en sevdiğim elbisemin fermuarını çekmeye çalışıyoduk ama artık ne kadar kilo aldıysam bi türlü fermuar çekilmiyordu.

" Son bi kez daha deneyelim şimdi nefesimi içime çekicem sende fermuarı. Tamam mı? "

Her zaman hayran olduğum o göz devirmesini yaptı. Nasıl yaptığını yıllardır merak ediyorum.Ben çok denedim ama ondaki gibi havalı durmuyordu.

Derin nefesimle birlikte fermuar da çekilince sevinç çığlıklarımı serbest bıraktım.

Sesime gelen Emel teyze sen çatlaksın dercesine bakarak " Ödümü kopardınız kızım. Ne diye öyle bağırıyorsun?"

Gülerek boynuna sarıldığımda o da gülmüştü. Yüzüne baktığımda yılların onu rahat bırakmadığını farkettim .saçlarına aklar düşmeye başlamıştı. Gözlerinin altında çizgiler çıkmıştı. Acaba onu ben mi yaşlandırmıştım yoksa yıllar mı?

" Merak etme bebek.Biz bu gece bi arkadaşın doğum gününe gidicez.E oraların tozunu atmalıyım değil mi? "

Evden çıktığımızda hava kararmaya yeni başlamıştı. Güneş karşımda tüm heybetini de alıp gidiyordu. Küçükken güneş battığı için ne kadar üzüldüğümü hatırladım. Bi daha doğmuyacakmış gibi hissederdim. Kendiminde onun gibi kaybolacağını düşünürdüm. Saatlerce ağlardım. Kaç kez babamla güneşin doğmasını beklemiştik.

Anılarımdan koptuğumda arabanın önüne gelmiştik.

/:/:/:/:/:/:

Arabadan indiğimde devasa büyüklükteki eve baktım. Bu kadar mükemmel bir ev beklemiyordum doğrusu. Şaşkınlığı bir kenara bırakıp eve doğru yürümeye başladım.

Eski arkadaş grubumda buradaydı.Beni bataklığa çeken muhteşem (!) arkadaş grubum...

Onlara gülümseyerek doğum günü çocuğunu bulmaya gittik.Etraftaki herkes fazlasıyla eğleniyordu.

Mert'i bi kızla görünce şaşırmadan edemedim. Bu çocuk daha dün gelmişti ama böyle partilere falan bu kadar çabuk adapte olması şaşırtmıştı açıkçası.

Yanına gittiğimde beni yeni farketmişti. Oldukça eğleniyormuş gibiydi. Uzun bi muhabbete dalmıştık. Açıkcası kız çok eğlenceliydi.

Eylül'e baktım ama bir türlü göremedim. Büyük ihtimalle bi arkadaşını görüp sohbete dalmıştır.

Önümden geçip giden içkilere acı çekermiş gibi bakıyordum. Hayır içmiycektim. O kadar tedaviyi boşuna almamıştım.

Birisi koluma dokunduğunda irkilerek o tarafa döndüm. Şaşkınlıktan ağzımın yirmi üç santim açıldığına bahse girebilirdim. İhtiyar tamda karşımda duruyordu.

" Eee... Bir daha ki sefer diyordun?" dedi soru sorarmışcasına kaşlarını kaldırarak...

Ben cevap vermeyince elini uzatıp "Kamer ben." dedi. Şaşkınlıktan hiç bi şey yapamıyordum. Eline aval aval baktığımı farkettiğimde açılan ağzımı toplayıp uzattığı elini sıkarak "Güneş" dedim. " Tanıştığımıza memnun oldum. Umarım tekrar görüşürüz." diyerek yanımdan uzaklaştı.

İlerleyen saatlerde dar elbisemin içine sığmaz oldum. Tuvalete doğru ilerlediğimde içeriden gelen hıçkırık seslerini duydum. Duvara dayanıp ağlayan kişiye yaklaştığımda bunun Eylül olduğunu farkettim.

"*"*"**"*"*"*"*""*

Biraz geciktirdiğimin farkındayım. Yarın bi bölüm daha atıcam umarım beğenirsiniz.

ŞımarıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin