İki saattir yüzümde kocaman bir sırıtmayla ellerimize bakıyordum.Bu bir rüya değildi. Evet bu bir rüya değildi. Rüyaysada sonsuza dek uyumaya hazırdım.
İçimden keşke bu şehirde de sahil kenarı olsada filmdekiler gibi sarılarak otursak diye geçiyordu. Geçtiğimiz parkın önündeki banka oturmuştuk.Bu da yeterdi.Onunla geçirdiğim her saniye yeterdi.
Kahkahalarla koşuşturan çocuklara bakıyorduk.O sırada esmer çok sevimli bir kız çocuğu yanımıza geldi.
"Ay sen ne kadar tatlısın." dedim kendimi tutamayarak.
" Ama sen hiç tatlı değilsin. Ben bu abiyi çok sevdim ve onu senin elinden kurtarmaya geldim."
Ona moron bakışlarımı yollamayı tabiki de ihmal etmedim."Kurtaramazsın o abiyi.Benim o hiç bir yere gidemez.Sen gidebilirsin ama."
" Çocuklarla böyle konuşulmaz .Sana öğretmediler mi."
" Ne gülüyosun Kamer bi şey desene ya." diye cırladım.O sırada bir kadın yanımıza gelerek konuşmaya başladı.
" Çok özür dilerim. Umarım kızım sizi rahatsız etmemiştir."
Aynı anda ben etti, Kamer etmedi demişti. Bu seferde moron bakışlarımı ona yolladım. Kadın gider gitmez kalktık banktan.Yürürken Kamerin arabasının yanına gelmiştik. Arabaya bindik.Nereye gittiğimizi bilmiyordum. Sormakta istemiyordum. Sanki konuşursam aramızdaki büyü bozulacak gibiydi.
En sonunda arabadaki sessizliği onun açtığı müzik bozdu.İkimizde hafif mırıltılar eşliğinde şarkıyı söylüyorduk.Ara ara birbirimizin gözlerine bakarak gülüyodu . Geldiğimiz yer onun eviydi.
" Seni birisiyle tanıştırmak istiyorum" dediğinde kim olduğunu bir hayli merak etmiştim. Kapının ziline bastığımızda açan olmayınca tekrar bastık.Orta yaşlı kadın kapıyı açtığında eve girdik.Beni tanıştırcağın kişi bu mu? diye Kamerin kulağına fısıldamıştım.
" Evladım.Bizde başkalarının olduğu bir ortamda fısıldaşma hoş olmaz."
Bugün herkes mi beni sevmemeye kararlıydı acaba.Yüzüme zoraki bir gülümseme yerleştirdim.Tam o sırada Kamer araya girdi.
"Halacım bu Güneş.Benim kız arkadaşım. Sizinle tanışmaya getirdim."dediğinde kadında bende bir hayli şaşırmıştık.Yeter yahu.Ben bu hayatı şaşırmadan geçirmeyecekmiyim?
" Oğlum şöyle eli yüzü düzgün edepli birini bulsaydın.Kız maymun gibi sırıtıyo." dedi.Bu sefer o Kamerin kulağına fısıldamıştı ama her şeyi duymuştum. Bu kadın bana çektirecekti galiba.
" Bir şey mi dediniz? Tam duymadımda."
" Yok bi şey çocuğum.Hadi içeri geçin. "
Geçen sefer geldiğimde benim oturduğum koltukta boylu boyunca birinin yattığını farkettim.Yüzünü yastığa gömmüş bir şekilde yatan kızın uzun ve uçları pembe saçları vardı. Ayağının teki yere sarkmış tekide havaya dikilmiş bir şekilde duruyordu . Başının ucundaki telefon titreyince eliyle yoklayarak telefonu buldu ve kulağına götürdü.
Dediği tek şey tamam olmuştu. Ağzını kapatmaya gerek duymadan esneyerek bize baktı. Sonrada benim bugün attığım moron bakışlardan atarak bu kim diye sordu.
"Bu Güneş.Kız arkadaşım. Bu da Aslı benim kardeşim. "İkimizde yüzümüzdeki sahte sırıtışla tokalaştık.
Güzel kızdı. Gotik denilecek bi tarzı vardı. Silmediği göz makyajı akmıştı.Yeşil gözleri vardı. Burnunda piercing vardı. Beyaz tenliydi.Aslında oldukça güzeldi bu kız ya.
"Bu saat oldu hala uyuyo musun sen?"
" Ya abicim.Dün birazcık film izleyim demiştim saatin farkına varmamışım.Bu arada hala ya ben çok açım. "
Kadın tepkisizce Aslıya bakınca Aslı "Tamam.Mutfak orda.Kendim yapmalıyım." diyerek mutfağa gitti.
Bizim kimsin nesin sorularımızın kapsadığı süre zarfının sonunda mutfaktan gelen yanık kokuları pek hayra alamet değildi.
Hepimizin gözü eli yüzü un içinde mutfak önlüğüyle mutfaktan çıkan Aslıya takılmıştı.Sonunda dayanamayarak gülmeye başlamıştım.
"Krep yapıyodum mesaj geldi.Ona bakıyım derken yandı. Ne gülüyosun ya.Gel sen yap çok biliyosan."
Yerimde kalkarak mutfağa gittim.Kısa sürede işimi bitirdiğimiştim.
" Bakalım tadı da kendi kadar güzel mi?"Yedikten sonra baş parmağını yukarı kaldırarak güzel olmuş şeklinde işaret verdi.
" Abi bi şey diycem."
" De."
" Ben dövme yaptırcam."
" Hayır! "
" İzin almadım abi.Yaptırmak istiyorum.Hem sendede var."
" Kamer dövmen mi var? Nerde? Bakabilir miyim?"
Ağzımda "olmaz" diye bişeyler gevelemişti.Niye göstermiyodu ya.Eskiden sevdiği birinin adı falan mıydı?
" Bence yaptır.Bende senin yaşındayken ayak bileğime kelebek dövmesi yaptırmıştım."
" Oha bakabilir miyim?"
" Kızım düzgün konuş.Kaç kez söylüycem."
" Ya tamam hala.Şimdi bakıyım mı? "
Bileğimi biraz inceledi. Beğenmişti.
"Tamam ya çok hoş bu.Beraber gidelim mi? Nolur? Burda hiç arkadaşım yok."dedi masum bakışlar atmaya çalışarak. Bu kız benim 16 lı yaşlarımdaki halimin aynısıydı.
" Seninle iyi anlaşıcaz!"
"* " * " * " * " * " * " * " * "
Telefondan yazıyorum ve çokta fazla zamanım yok . Bölüm geç geldiği için özür dilerim. Siz benim birtanecik okuyucularım umarım size sorun olmamıştır. Biliyodum süperim.Neyse.Iyi okumalar yazım yanlışım olabilir kusura bakmayın diycektim.