"Ya bu çok acıyo"
"Canım sen istedin.Ben sana yaptırma demiştim. "
Ve ardından bir göz devirme.Sevgili olduğumuz ilk gününü sevgilimin kardeşiyle geçirmek müthiş bir duygu.Yeter diye bağırıp kaçasım var.Ama neyle? Ayyy arabamda okulun önünde kaldı. Galiba bu hayatın benimle dalga geçme biçmiydi.
En sonunda sevgili görümcemin dövmesi bittiğinde geldiğimiz garip görünümlü yerden çıkmıştık.
Çıkar çıkmaz da biriyle çarpışmıştım.Özür dilerin dediğimde çarptığım kişinin Oğuz olduğunu farkettim.
1-Oğuzun burda ne işi var?
2-Ya bu neden benim karşıma çıkıyo?
Kafamdaki sorularla boğuşma işlemim devam ederken elimden tutan bir adet Kamer sayesinde o bunaltıcı atmosferden kurtulmuştum. Neden hala aklımın karıştığını biri bana söyleyebilir mi?
" Saat geç olmuş beni evime bırakır mısın? "
" Tabi bırakırım. Keşke bi yerlere gitseydik."ve arka koltuktan bir bağırma sesi
"Harika oluuuuur." ne yani bu kız bizim yapışık bir parçamız mı olacak? İyi anlaşıcaz demiştim ya sil onu aklından!
" Yok eve gidiyim ben.Babam merak eder.Hem Boğaç'a sözüm var."
" Boğaç kim? Yakışıklı mı? "
"Evet çok yakışıklı. Ama tipi değilsin. "
" Nasıl yani? "
" Genelde bu yaşlardaki çocuklar aşık olmazlar defterkerine çöp adam çizerler. Yani ben eve gidiyim en iyisi."
Eve gittiğimde masa daha yeni kuruluyordu.Her zaman oturduğum sandalyeye oturup beklemeye başladım.
Çok sıradan bir gün gibi sohbet edip televizyon izledik.Ama benim için hiç de sıradan bir gün değildi.Onca olayı nasıl bir güne sığdırmıştım ki?
Odama geçtiğimde kendimi yatağıma atıp olanları aklımdan geçirmeye başladım. Bi nevi kendimi tartıyordum aslında. Mutlu muydum? Mutluydum galiba.
Kamerin yıllardır benimle ne kadar çok ilgilendiğini farkettim sonra.Cidden beni bu kadar çok mu sevdi.Attığım her adımda onun da var olması ve bunu benim bilmemem garipti aslında. Kendimi kötü hissediyordum. Nasıl farketmemiştim?
Telefonuma gelen mesaj sesiyle oldukça fazla üşenerek yataktan kalktım. Tanımadık bi numaradan gelmişti.
" Güneş konuşalım mı? Önemli bir konu."
Kimdi şimdi bu ya?Telefonun klavyesini açarak cevap yazmaya başladım.
" Kimsin"ilk önce kim olduğunu yazar insan. Müneccim miyim ben?Çok geçmeden telefonum tekrar titremişti.
" Ben Oğuz! "
"* " * " * " * " * " * " *
Devamını da hemen yazmaya çalışıcam ama şu an çok uykum var. Öpüyorum çok♥